Op mijn lokale Apache/PHP/MySQL webserver heb ik een website en database draaien. Met de website kun je de database voornamelijk vullen en de inhoud weergeven. Kortom: de website functioneerd uitstekend! Sinds ik de website heb geplaatst bij een professionele webhosting, werkt de website niet meer. Alle statische gedeelten worden prima weergegeven, maar wat dynamisch hoord te zijn, wordt niet weergegeven. Er worden foutmeldingen gegeven zoals: "Supplied argument is not a valid MySQL result resource in..." en "Undefined variable: bla in...". Het vreemde is dat ik 1 tabel kan aanspreken in de database, maar de rest van de tabellen niet. Dit houd in dat de database wel functioneerd.
De configuratie die ik lokaal heb draaien is EasyPHP 1.6 (Apache 1.3.24, PHP 4.2.0 en MySQL 3.23.49) onder Windows. De configuratie van de webhosting is ook Apache 1.3.24, PHP 4.2.0 en MySQL 3.23.49, maar dan onder Linux. Volgens de webhoster kan hij weinig voor mij doen. Ze hebben diverse dingen nagekeken en kunnen geen oplossing bieden. Een andere webhosting provider zoeken en (weer) betalen sluit volgens mij ook niets met zekerheid uit.
Ik heb al diverse (dynamische) websites gemaakt, maar dit heb ik nog nooit eerder bij een webhosting meegemaakt. Wat zou er mis kunnen zijn? Waarom werkt de website tijdens de ontwikkelfase wel goed en bij de oplevering niet?
Weet jij misschien een oplossing?
De configuratie die ik lokaal heb draaien is EasyPHP 1.6 (Apache 1.3.24, PHP 4.2.0 en MySQL 3.23.49) onder Windows. De configuratie van de webhosting is ook Apache 1.3.24, PHP 4.2.0 en MySQL 3.23.49, maar dan onder Linux. Volgens de webhoster kan hij weinig voor mij doen. Ze hebben diverse dingen nagekeken en kunnen geen oplossing bieden. Een andere webhosting provider zoeken en (weer) betalen sluit volgens mij ook niets met zekerheid uit.
Ik heb al diverse (dynamische) websites gemaakt, maar dit heb ik nog nooit eerder bij een webhosting meegemaakt. Wat zou er mis kunnen zijn? Waarom werkt de website tijdens de ontwikkelfase wel goed en bij de oplevering niet?