ik moet epoxy van Zalman van een videokaart af krijgen.
Heeft iemand een idee wat hier het beste voor is.
Heeft iemand een idee wat hier het beste voor is.
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Dat dacht ik ookSVDT schreef op 25 oktober 2002 @ 01:16:
ik denk dat je koelpasta bedoeld
nee, nouja, het is van dat soort 2 componenten"lijm" om bijvoorbeeld een koelblokje op een videokaart/chipset te lijmen. warmtegeleidende lijm dus...SVDT schreef op 25 oktober 2002 @ 01:16:
epoxy op je videokaart??? dat zou ik niet verwijderen, de printplaat is d8 ik van epoxy gemaakt dus dan lost de kaart ook op, kan denk ik niet de bedoeling zijn,
(mocht je toch epoxy willen verwijderen gebruik dan aceton)
ik denk dat je koelpasta bedoeld, kan je er volgens mij gewoon met een doekje en wasbenzine afhalen
Wasbenzine zou goed moeten werken (het kan alleen wel ff duren...)Anoniem: 24448 schreef op 25 oktober 2002 @ 02:16:
[...]
nee, nouja, het is van dat soort 2 componenten"lijm" om bijvoorbeeld een koelblokje op een videokaart/chipset te lijmen. warmtegeleidende lijm dus...
de originele koeler van de videokaart is namelijk aan gaan lopen (is een hercules radeon 8500LE, dus geen gaten om iets vast te zetten), heb ik er een andere op gezet/gelijmd omdat ik nu een extra pci slot nodig heb moet er een wat kleinere koeler op, dus ik die grote met een schroevendraaier eraf ge-wrikt maar nu zit alle epoxy nog op de chip..en wil die epoxy er eigelijk afhalen voordat ik er een nieuwe koeler opzet, voor een goed, recht, schoon oppervlak, wat je altijd nodig hebt om iets goed stevig te kunnen vastzetten.
"It certainly appears so..."
Fun while it lasted: World Community Grid!
De originele koeler was er met een platte schroevendraaier bijna zonder kracht af te halen.Snipisnap schreef op 25 oktober 2002 @ 02:27:
[...]
Wasbenzine zou goed moeten werken (het kan alleen wel ff duren...)
btw, was de originele koeler van de radeon 8500LE er makkelijk af te halen?
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 24448 op 27-10-2002 16:52 . Reden: was wat vergeten ]
Anoniem: 41387
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq