Toon posts:

via heatsink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn via heatsink op mn 7vrxp, word heeel heet, als ikmn vinger er 1 sec. op houd doe t al f*cking zeer, is dat normaal, en kan dat de stabiliteit van mijn systeem beinvloeden, want hij is op dit moment vrij onstabiel, als ik q3 zit te spelen, na 15 minuten ofzo, dan heb ik ineens 4 fps :S:S

thnx.. :Y)

sorry, verkeerde category =\

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:44
dit is niet normaal en het beinvloed je stabiliteit heel negatief...

en na een " , " komt noooit en fyi ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok... dan dat ding ook maar watercoolen ;x

thnx

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

of natuurlijk betere airflow :? (of zeg ik nou iets geks?)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Verwijderd

Topicstarter
ja ok.. maar daar wordie niet veel koeler van denk.. :S heb btw geen casefans meer om ff geluid te reducen.. cpu blijft tog wel koud en case ook.. case is 35 graden cpu 40 nu

• 418O2
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 01:06:
ja ok.. maar daar wordie niet veel koeler van denk.. :S heb btw geen casefans meer om ff geluid te reducen.. cpu blijft tog wel koud en case ook.. case is 35 graden cpu 40 nu
DUZZZZZZZZZ ! je hebt geen casefans, nou ik kan je wel vertellen dan 2 fans (desnoods op 5v) echt wel wat uitmaken hoor !

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-02 18:41
418O2 schreef op 25 oktober 2002 @ 01:07:
[...]

DUZZZZZZZZZ ! je hebt geen casefans, nou ik kan je wel vertellen dan 2 fans (desnoods op 5v) echt wel wat uitmaken hoor !
Easy, me oren piepen helemaal ;)
Ben ik wel met je eens,
2 80x80 fans op 7 volt hoor je amper,
maar is wel genoeg !

• 418O2
idd.... Ik heb hier wel es al mijn casefans en voedingsfan op 5v aan (8 in totaal, water r0x) en die hoor ik echt niet

Verwijderd

Topicstarter
de 120 mm die bovern de radiator zit maakt ook zon herrie =\ maar kan je nix aan doen, is een enermax .. en als ik nou dermpings matten in mn case hang, dat scheelt volgens mij wel een hoop., maar eerst maar nieuwe case, deze is te klien, iemand nog een aanrader qua case?"
Pagina: 1