Ligt dit aan mij, of is dit topic enigszins onterecht dicht?

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, het is niet mijn topic, maar het zit wel erg snel dicht:

Plextor brandt geen audio...data cd's wel!!!??

Goed, het is niet 100% conform de eisen aan een post, maar het is ook niet zo dat het een onbeschoft of niks zeggend topic is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.

Hier lees je hoe je wie kan bereiken:
De organisatie "achter" GoT.
en lees de sluitmsg
Wélke foutmeldingen krijg je nou? Wélke Nero versie draai je? Heb je al verschillende brandprogseltjes geprobeerd? Check eens de OM FAQ voor diverse tips omtrent wazige problemen met branders in Windows.

Mocht je er nog niet uitkomen, dan kun je een nieuw topic in SA danwel in WOS starten mét alle relevante informatie zoals hierboven gevraagd

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:21

Jaymz

Keep on moving !

Ik zou zeggen dat er wat progressiver op de topicstarts wordt gelet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Laatst online: 17-09 01:06
Te snel dicht, ze weten niet eens of je de faq of wat gelezen hebt. Mischien stond daar de oplossing ook wel niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

F5 op dat topic.. Overigens: eerst posten en dan pas de FAQ lezen is nou echt niet de bedoeling hier op GoT :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zie eigenlijk niet in waarom hij niet dicht zou gaan? De topicstarter heeft niet enorm veel zelf geprobeerd zo te zien, en heeft sowieso een kick binnen 24 uur (had ook gewoon kunnen editen). Verder hoort dit, zoals BalusC al zegt, in Software Algemeen, heeft waarschijnlijk meer met software te maken dan met hardware.
En verder natuurlijk de linkjes die er ongetwijfeld inmiddels staan: Mailen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
WAAAH!
Sorry jongens, maar dit is allemaal wel heel fanatiek.

Ik open zo'n topic niet om mijn frustraties te spuien ofzo, maar ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat het topic dicht ging. Zo kun je wel een RTFM en UTFS botje aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
onkruid71 schreef op 25 oktober 2002 @ 00:30:
Te snel dicht, ze weten niet eens of je de faq of wat gelezen hebt. Mischien stond daar de oplossing ook wel niet in.
Als hij de faq's had gelezen was de openingspost beter geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

TheGhostInc schreef op 25 oktober 2002 @ 00:32:
WAAAH!
Jij vraagt toch om uitleg, ondanks dat het niet jouw topic is?
Ik open zo'n topic niet om mijn frustraties te spuien ofzo, maar ik was eigenlijk een beetje verbaasd dat het topic dicht ging. Zo kun je wel een RTFM en UTFS botje aanzetten...
Ideetje ja :P. Wil jij hem misschien schrijven :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 25-10-2002 00:35 . Reden: HlpDsK wordt al vaak genoeg geplaagd :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Alfredt schreef op 25 oktober 2002 @ 00:32:
[...]

Als hij de faq's had gelezen was de openingspost beter geweest!
We zijn niet allemaal politiek correcte schrijvers.
Was eigenlijk alleen een beetje verbaasd, en vroeg me af waarom het precies was dat het topic niet gewoon verplaatst was ofzo.
Daarnaast leek het me niet echt gek dat de gebruiker het topic kickte, hij was blijkbaar ermee bezig en was niet alleen op zoek naar een hapklaar antwoord.

Ps. met dat hele fanatieke doelde ik op meteen weer stukken uit de faq te quoten, alsof ik dat ding niet al 3x gelezen (en begrepen heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
[nohtml]
TheGhostInc schreef op 25 oktober 2002 @ 00:36:
Daarvoor hebben we Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) waarin je e.e.a. kan lezen over hoe we graag een topicstart zouden willen zien ;)
Was eigenlijk alleen een beetje verbaasd, en vroeg me af waarom het precies was dat het topic niet gewoon verplaatst was ofzo.
Dat antwoord is al gegeven ;)
Daarnaast leek het me niet echt gek dat de gebruiker het topic kickte, hij was blijkbaar ermee bezig en was niet alleen op zoek naar een hapklaar antwoord.
True, maar daarvoor is de edit-knop juist uitgevonden ;)
Ps. met dat hele fanatieke doelde ik op meteen weer stukken uit de faq te quoten, alsof ik dat ding niet al 3x gelezen (en begrepen heb)
Mjah, in die link staat toch dat je 't beter via de mail kan communiceren.. heb je gelijk minder last van LA meubels >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

TheGhostInc schreef op 25 oktober 2002 @ 00:32:
WAAAH!

Simple:

GoT is onderhand redelijk "schoon" qua flames, warez en al dat soor dingen die je @ /faq/policy vindt alleen is de gemiddelde bezoeker nou niet echt geweldig vrolijk over het momenteel tentoongespreide niveau @ GoT (zelf een blinde ziet dat tegenwoordig)

Eén van de oorzaken is te makkelijke / snel threads starten waarvan ook nog eens de topicstart het één en ander te wensen overlaat hoewel er een verrot duidelijke 'howto' te vinden is (/ faq/forumgedrag) en de "mindere reacties" die dergelijike threads scoren :)

Dergelijke threads gaan tegenwoordig dus redelijk vlotjes dicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
als je dat ding gelezen hebt waarom hou je je er dan niet gewoon aan :?

staat toch duidelijk dat er gemaild moet worden over gesloten topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

TheGhostInc schreef op 25 oktober 2002 @ 00:36:
Hij moet ermee bezig zijn voordat hij het topic opent. Ik zag ook wel dat het geen moedwillige kick was hoor ;). Maar dat neemt niet weg dat hij gewoon had kunnen editten.
Wat BalusC zegt: Dit topic was niet geschikt voor SA/WOS, want daar geldt een andere (strakkere) policy mbt het openen van een topic. Ken je ook vast wel ;).
Topic met:
"Mijn topic is gesloten, mag hij weer openen", komen 10 keer per dag voorbij hier, dus af en toe zijn we idd overenthousiast. Zie ook het onderste regeltje in m'n eerste post :p. Maar als je hem gelezen hebt, waarom houd je je er dan niet aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Alfredt schreef op 25 oktober 2002 @ 00:38:
als je dat ding gelezen hebt waarom hou je je er dan niet gewoon aan :?

staat toch duidelijk dat er gemaild moet worden over gesloten topics?
Excuses, had deze nieuwe regel gemist, ben een tijdje afwezig geweest.

Moet de volgende keer even rekening mee houden dat het per (sub)forum scheelt welke mod er rond rent.

Gooi deze ook maar dicht, dit wordt niks meer.... Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Compubiter schreef op 25 oktober 2002 @ 00:41:
[...]
Hij moet ermee bezig zijn voordat hij het topic opent. Ik zag ook wel dat het geen moedwillige kick was hoor ;). Maar dat neemt niet weg dat hij gewoon had kunnen

Bovendien hebben we de 'Bekijk bericht' knop, daarmee kan je leuk zien of er nog typo's in je topic zitten, vandaar dat het kicken een beetje nutteloos was. Maar aan die tip heb jij niks, daar heeft de topicstarter meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Compubiter schreef op 25 oktober 2002 @ 00:41:
[...]
Hij moet ermee bezig zijn voordat hij het topic opent. Ik zag ook wel dat het geen moedwillige kick was hoor ;). Maar dat neemt niet weg dat hij gewoon had kunnen editten.
Wat BalusC zegt: Dit topic was niet geschikt voor SA/WOS, want daar geldt een andere (strakkere) policy mbt het openen van een topic. Ken je ook vast wel ;).

[...]
Topic met:
"Mijn topic is gesloten, mag hij weer openen", komen 10 keer per dag voorbij hier, dus af en toe zijn we idd overenthousiast. Zie ook het onderste regeltje in m'n eerste post :p. Maar als je hem gelezen hebt, waarom houdt je je er dan niet aan?
Mag hij weer open is niet aan de orde, soms ben ik gewoon benieuwd waarom ergens toch fel op wordt gereageerd. Het is soms een dunne lijn tussen hard en helder en dictatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

blackd schreef op 25 oktober 2002 @ 00:38:
Mjah, in die link staat toch dat je 't beter via de mail kan communiceren.. heb je gelijk minder last van LA meubels >:)
Heeey :(, zonder ons zou het hier een dooie boel zijn, hé Alfredt :P.
TheGhostInc schreef op 25 oktober 2002 @ 00:43:
Mag hij weer open is niet aan de orde, soms ben ik gewoon benieuwd waarom ergens toch fel op wordt gereageerd. Het is soms een dunne lijn tussen hard en helder en dictatuur.
Dat begreep ik, maar er werd volgens mij niet fel gereageerd. Het is gewoon policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Compubiter schreef op 25 oktober 2002 @ 00:46:
[...]
Heeey :(, zonder ons zou het hier een dooie boel zijn, hé Alfredt :P.
Yep, laat die mod met zijn ene zinnetje maar es wat meer typen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Thread is dus niet onterecht dicht, dat moge duidelijk zijn :P
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.