Toon posts:

Hoezo flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja, het is niet erg positief over MS, maar ik probeer echt niet te flamen!

De post waar ik op reageer was alleen: "Zo is MS groot geworden... timing!" (+3 interessant ofzo)

Nou zo is MS dus echt NIET groot geworden. Ik meen het serieus dat ik wou dat het zo was, maar zoals uit het artikel blijkt waar ik naar link liepen ze achter op de concurrentie met MS-DOS (dus slechte timing) en hebben ze expres hun produkten "incompatible" gemaakt met de concurrentie om op die manier MSDOS erdoor te drukken. Dat is zo gebeurd vanaf Windows 3.x tot Windows 95 toen ze doodleuk MSDOS helemaal inbakten in Windows zodat je niet eens meer een keuze had uit OS.

Nogmaals, het was absoluut niet mijn intentie om te flamen om weer wat MS-fanboys te jennen, dat boeit me absoluut niet. Ik wilde gewoon een in mijn ogen foute stelling verbeteren.

[edit] lekker hoor, als ik klaar ben met posten zie ik dat hij alweer op +1 gemoddereerd staat. :P Maargoed, best kans dat ie alsnog naar flamebait of torll gaat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mij krijg je +1 behulpzaam waardoor je op +2 uitkomt. Daar hoort-ie naar mijn mening te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Hold de draad, ik heb wat te zeggen :D

Die flamebait kwam niet van mij, de gemoddereerd wel. Waarom +1 gemoddereerd Netman? Dat zal ik je uitleggen: ik heb het hele artikel gelezen waar je naar linkte (interresante link, absoluut), maar zat toch in twijfel wat te doen. Je brengt de post erg flamerig, het had veel subtieler gekund als je bijvoorbeeld wat meer had gerelativeerd ("maar wat wel goed is van MS...") of gewoon stukjes als 'Oh ja, en het is natuurlijk niet zo moeilijk reklame te verkopen voor een site die het meest bezocht wordt van alle sites dankzij het inbakken in een OS. of 'Zo is microsoft groot geworden. :( ' (vooral het smilie) anders had opgeschreven.

Omdat ik toch met interrese dat artikel heb doorgelezen wil ik het toch geen 0 of -1 laten zijn, maar het is IMO ook niet echt 'inzichtvol' ofzo. Vandaar +1 gemodereerd, lekker neutrale tag en geen negatieve score. Hoger dan +1 issie door de toon IMO niet, maar ik zie dattie nu al op +2 staat. Hierover mogen mijn medemodderts oordelen. :)

*zucht* het is laat vroeg, het verhaal hangt weer met wat voor de 3e keer gebruikt plakband aan elkaar: slecht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ik mijn uiterste best doen om niet flamerig over te komen... :'( Moeilijk bij sommige onderwerpen. Ik ben het er absoluut niet mee eens hoe ze die monopolie hebben vergaard, vandaar die boze smiley.

Of mag ik alleen maar vrolijk zijn?

Nou vooruit dan! :) :P :9 :*) :o 8) :+ :D :Y) (8> :7 :9~ O+ B) 8)7

Genoeg keuze iig., ode aan de smiley designers. _/-\o_

Okay het is hier ook al laat dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

been there . . .