betreft gesloten topic tsssss

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• mpie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-01-2016
Ik zie alweer hoe je hier behandelt wordt op je vragen zeg jezus man.
Mijn vorige topic stond dus hier Database zoekmachine probleem en heb inmiddels mijn script al werkend gekregen. Er zaten helemaal geen fouten in de programmering maar ik moest de beiden files apart zetten etc. verder geen uitleg omdat je hier toch zo dom wordt behandelt.

Aangezien ik toch wel goed overweg kan met PHP wordt er gewoon tegen je gezegd dat je eerst moet gaan leren???? en vervolgens wordt je topic gesloten. Wat is dit voor onzin mensen.

Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Dit had je beter even met de desbetreffende mod kunnen afhandelen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

En verder is je stijl van schrijven ook niet bepaald motiverend voor mods ;) Kan me wel voorstellen dat je pissed bent, maar ik zou volgende keer even tot 10 tellen :)

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Afgezien van je reactie (daar hebben anderen al genoeg over gezegd en sluit ik mij bij aan..):
. Er zaten helemaal geen fouten in de programmering maar ik moest de beiden files apart zetten etc
Dit hoeft dus NIET. Je moet alleen controleren of je submitbutton een waarde heeft. Zo ja, dan heeft er een submit plaatsgevonden, anders niet. Stond in de link die ik je had gegeven.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• mpie
  • Laatst online: 25-01-2016
Ja laat maar lekker hangen nu hoor laat de mods dan maar lekker groot voelen. enige hulp komt er niet echt uit bij hun.
Dit hoeft dus NIET. Je moet alleen controleren of je submitbutton een waarde heeft. Zo ja, dan heeft er een submit plaatsgevonden, anders niet. Stond in de link die ik je had gegeven.
Thanx voor je oplossing maar het heeft niet gewerkt. Maar de script doet het nu al uitstekend :)

Wat je wil is niet altijd wat je nodig hebt!

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Oeps , dit doeje niet zomaar mail diegene dan gewoon. Is altijd beter dan jezelf voor schut zetten :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08 03:21

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

juist ja :{
neem eens een kijkje in het topic wat bazs2000 aandraagt

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.