Op wat cad/cam werk na zijn de enigen die echt voordeel hebben van de steeds snellere kaarten de gamers. En nu is het natuurlijk fantastische als je een kaart heb straks die zoveel polygonen e.d. tegelijkertijd kan renderen dat je het verschil niet meer ziet tussen een film en een 3d-animatie. Maar iemand zal eerst die 3d-modelen, textures e.d. moeten maken. En dat lijkt mij steeds meer tijd te gaan kosten. En tijd is geld. een artiest kan dan wel een niet van echt te onderscheiden model maken, maar als hij daar zo lang mee bezig dat zijn loonkosten niet meer opwegen tegen de verkoop van het spel.
Plus het feit dat het steeds moeilijker voor amateurs zal worden om een mod te maken die dezelfde kwaliteit als het orgineel heeft.
Ik vraag me af hoe lang het nog echt nut heeft om de videokaarten sneller te maken. Misschien kunnen ze zich beter eens gaan concentreren op minder warmte e.d.
Plus het feit dat het steeds moeilijker voor amateurs zal worden om een mod te maken die dezelfde kwaliteit als het orgineel heeft.
Ik vraag me af hoe lang het nog echt nut heeft om de videokaarten sneller te maken. Misschien kunnen ze zich beter eens gaan concentreren op minder warmte e.d.