hallo mede tweakers
ik ben toe aan meer hd space ik heb een nieuw systeempje zins kort en moet nu alleen de hd nog vervangen m.a.w. IK WIL GB'S !!!
nu heb ik een twee hdtjes gezien die mij wel zinnen maar nu de vraag:
het gaat om de maxtor diamond plus 9 (8mb cache) en de
westerndigital special edition ook 8mb cache beide schijfen zijn 80gig maar nu de verschillen:
maxtor: udma 133 1jaar garantie
wsdt: udma100 3jaar garantie
nu weet ik dus niet welke ik moet kiesen de prijsen liggen niet ver uit elkaar de maxtor op 159 en de wd op 139 maar daar is i niet op voorraad weet dus iemand wat de beschikbaarheid is van deze schijfen en met garantie.
ik heb me ook laten vertellen dat het verschil van 100 en 133 niet heel groot is
ik wil dus ff jouwn mening horen
ik ben toe aan meer hd space ik heb een nieuw systeempje zins kort en moet nu alleen de hd nog vervangen m.a.w. IK WIL GB'S !!!
nu heb ik een twee hdtjes gezien die mij wel zinnen maar nu de vraag:
het gaat om de maxtor diamond plus 9 (8mb cache) en de
westerndigital special edition ook 8mb cache beide schijfen zijn 80gig maar nu de verschillen:
maxtor: udma 133 1jaar garantie
wsdt: udma100 3jaar garantie
nu weet ik dus niet welke ik moet kiesen de prijsen liggen niet ver uit elkaar de maxtor op 159 en de wd op 139 maar daar is i niet op voorraad weet dus iemand wat de beschikbaarheid is van deze schijfen en met garantie.
ik heb me ook laten vertellen dat het verschil van 100 en 133 niet heel groot is
ik wil dus ff jouwn mening horen
the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi