[HD] 2mb of 8mb 1 jaar of 3 jaar udma100 of 133

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:49
hallo mede tweakers

ik ben toe aan meer hd space ik heb een nieuw systeempje zins kort en moet nu alleen de hd nog vervangen m.a.w. IK WIL GB'S !!!

nu heb ik een twee hdtjes gezien die mij wel zinnen maar nu de vraag:
het gaat om de maxtor diamond plus 9 (8mb cache) en de
westerndigital special edition ook 8mb cache beide schijfen zijn 80gig maar nu de verschillen:

maxtor: udma 133 1jaar garantie
wsdt: udma100 3jaar garantie

nu weet ik dus niet welke ik moet kiesen de prijsen liggen niet ver uit elkaar de maxtor op 159 en de wd op 139 maar daar is i niet op voorraad weet dus iemand wat de beschikbaarheid is van deze schijfen en met garantie.

ik heb me ook laten vertellen dat het verschil van 100 en 133 niet heel groot is

ik wil dus ff jouwn mening horen

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ga voor de Western Digital, hij is stil heeft 8 MB cache en 3 jaar garantie, sinds mijn Maxtor een beetje brak aan het worden is kijk ik ook meer in de richting van Western Digital, ik heb er een in de server zitten bij mij thuis en nooit problemen, en hij is stil!

Sinds dat die Maxtor bij mij brak is laat ik hem rustig lopen dmv Intel Aplication Accelerator, sindsdien piept ie niet meer en maakt ie bijna geen geluid meer, een maat van mij heeft een Western Digital en ook geen problemen.

Je moet ook niet kijken naar U/ATA 100 of 133 dat maakt toch niets uit is grote onzin, aan die 100 MBs p/s komt ie toch nooit ;)

Hopelijk heb ik je hiermee genoeg geinformeerd :)

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06:57
Topic: [HD] 2mb of 8mb 1 jaar of 3 jaar udma100 of 133

1: 8mb
2: 1 of 3 jaar, 2 jaar heb je toch zoiezo, is de wet
3: udma 100/133 maakt weinig uit

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-03 22:56
Jll, indien de WD leverbaar is, is de prijs qualiteit verhouding van de WD beter t.o.v de maxtor. Echter wil je de disk om te booten of puur voor de GB's ?? Als je puur gb's wilt neem dan een 5400rpm disk van 80 Gb en koop er een razend snelle 20 GB bootdisk bij.

( heb zelf een maxtor 5T40H4 als bootdisk, 1x40 gb maxtor 7200 film disk en 1x 80 gb maxtor 5400 mp3 disk)

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is toch iets wat je zélf moet afwegen.. Je gaat ons toch ook niet vragen of je een 5-deurs auto met een 1.8 liter onder de kap óf een 3-deurs met 2 liter moet nemen? ;)

Dit topic is gesloten.