G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
Da's zeer lekker.....zeker een p800 ofzo?
Ik zit trouwens op 160 kkeys
Ik zit trouwens op 160 kkeys
tb 800 met 128 intern (normaal 256 ,maar ff 128 uitgeleend )
G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2
ETM ... het Koetje is volledig afhankelijk van de Proc. geheugen maakt geen ene hout uit
I think therefor I am ... I think
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 13:19 schreef Ordilogicus het volgende:
ETM ... het Koetje is volledig afhankelijk van de Proc. geheugen maakt geen ene hout uit[/quote]Nou, ik zou hem toch niet graag runnen met geen geheugen
...
ETM ... het Koetje is volledig afhankelijk van de Proc. geheugen maakt geen ene hout uit[/quote]Nou, ik zou hem toch niet graag runnen met geen geheugen
Verwijderd
Laat ik maar eens antwoord geven dan:
Mkeys staat voor het aantal sleutels dat er per seconde geprobeerd worden op het gedecodeerde bericht. 2,7Mkeys zegt dus zoveel als 2,7 miljoen van die tests per seconde.
Het enige probleem is dat er een beeetje veel keys zijn en dat je ookal graas je met 2,7 Mkeys je nog een paar eeuwen bezig zou zijn
Mkeys staat voor het aantal sleutels dat er per seconde geprobeerd worden op het gedecodeerde bericht. 2,7Mkeys zegt dus zoveel als 2,7 miljoen van die tests per seconde.
Het enige probleem is dat er een beeetje veel keys zijn en dat je ookal graas je met 2,7 Mkeys je nog een paar eeuwen bezig zou zijn
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:11 schreef DaMaster het volgende:
met geen geheugen?
hoe doe je dat ;)[/quote]Uhm niet
met geen geheugen?
hoe doe je dat ;)[/quote]Uhm niet
mm die tbird moet er bij mij ook maar snel komen.... Er draaien een p100,p233,amd k6 166,p2-350,p3-733 en kom 'maar' aan 2.5 MKeys/s!!!
Pagina: 1