Toon posts:

in powerpoint:muziek opgeslagen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje i.v.m. een powerpoint-bestand
Nadat je een presentatie gemaakt hebt, is het altijd een *.ppt bestand
Maar eens je de voorstelling vastlegt (zoals degene die ook per e-mail verspreid worden) kan je hem maken tot *.pps bestand
wat uiteraard wel handiger is.
Nu is mijn vraag als ik een *.pps bestand brand op cd is het dan nog nodig om de muziek (die in de presentatie zit) OOK op de cd te branden ????
dankt u

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08 22:14
Nee dit lijkt me niet, want als ik zo'n pps van i'net zou downloaden en er zit muziek bij is het ook gewoon maar 1 file :)

Verwijderd

nee, er zit alleen een verwijzing naar je geluidsbestandje in.
maar als je het geluids bestand in de zelfde map zet als je presentatie werkt het dacht ik wel

Verwijderd

Topicstarter
dus het muziekbestand zit opgeslagen IN het pps bestand ? zeker ?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Euhm, waarom probeer je het niet uit :?

They made me do it.

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:45
8) S-C-H-O-P 8)

sorry voor het shopje maar ik heb dezelfde vraag ongeveer. moet voor school een presentatie maken. heb hele leuke plaatjes. dus nu is het >85mb . dat word dus branden op cd. ik heb ook achtergrond muziekje. hoef ik enkel dat *.pps te branden of ook het *.wav bestand erbij?

Ik heb nu in mn presentatie het muziekbestand ingevoegd. dus c:\muziek.wav
als ik deze dalijk brand en op school in de laptop stop dan vind hij natuurlijk c:\muziek.wav niet meer :/ hoe los ik dat op? want misshcien is de cd drive op school d:\ of e:\ ???

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Er bestaat niks voor niks een PaPerclip voor beginners :

Bestanden koppelen of insluiten
Met een gekoppeld object of een ingesloten object kunt u een bestand afkomstig uit een Microsoft Office-programma of een ander programma dat het gebruik van gekoppelde en ingesloten objecten ondersteunt, geheel of gedeeltelijk aan een bestand toevoegen.

Op deze manier kan je dus alle bestanden invoegen in het presentatie bestand, en zijn er dus geen losse files nodig.

[ Voor 24% gewijzigd door djexplo op 07-06-2004 15:31 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 08:57

TwoR

Gekleurde stippen

Als je dit soort dingen eerst zelf probeert hoef je het hier niet te vragen. Als je het goed doet kan je de muziek in de pps zetten en is er maar 1 bestand nodig.
Verder kan je voor dit soort simpele dingen prima de HelpFile gebruiken die maken ze er niet voor niks bij.

[ Voor 26% gewijzigd door TwoR op 07-06-2004 15:46 ]

Pagina: 1