Toon posts:

[CDROM] blijft open/dicht gaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, m'n brander (Memorexx 32) gaat de hele tijd open... Al vanaf het moment dat ik de pc aanzet. Hij draait het alst ware om. Normaal gaat een speler dicht op het moment dat de pc aangaat en als 'ie een tijdje openstaat gaat 'ie ook dicht.

Maar niet die van mij, die gaat open als ie een tijdje dicht zit.
Hij heeft het altijd goed gedaan...

Iemand die hier wellicht iets meer vanaf weet?

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Klinkt als een virus. Heb je wel een virusscanner draaien?

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
een virus die al begint als de computer aangaat? zou het in de power supply moeten zitten :?

Oh ja, met alleen molex erop doet 'ie het ook... dus ligt niet aan audio of ide

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 22:50:
een virus die al begint als de computer aangaat? zou het in de power supply moeten zitten :?

Oh ja, met alleen molex erop doet 'ie het ook... dus ligt niet aan audio of ide
Probeer hem eens te flashen met de nieuwste firmware. Dat wil nog wel eens helpen.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
en weet iemand waar ik die vandaan kan halen? niet op de memorex website...

het is een memorex thirty two maxx

Verwijderd

haal gewoon een andere brander op :)

Verwijderd

Double_dd welke windows ????

32MAXX 1240AJ XWS4 27.06.2002
geef je e-mail stuur em wel effe door

• Simba
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:46
Blijft je ejectknopje ms hangen?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

... het kan zijn dat de cdrom denkt dattie geblokkeerd is, en daarom automatisch opent. Een hardwarematig probleem... als je handig bent met een schroevedraaier, draai 'm eens open en haal stof/haren ect. uit de mechaniek weg.

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

heb je niet z'n "leuk klein zusje" die van die "leuke" pokemon kaartjes derin gepropt heeft om te kopieren voor der vriendjes 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 03:32:
heb je niet z'n "leuk klein zusje" die van die "leuke" pokemon kaartjes e.d. derin gepropt heeft om te kopieren voor der vriendjes 8)7
oeps verkeert knoppie :|

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
HAHAHHAHAHAAHHA >:)
jij hebt het zelfde als mijn oude computer....
lees maar eens:
dvd... iets FLINK MIS/

die werd dicht gegooit... omdat de mod het
dit is echt te wazig voor woorden .
vond....... en nu zit ik er nog mee...

edit:

firmware werkt niet,
en het is geen virri (toen ik nog met de pc werkte, heb ik hem 3 keer geformateerd, en elke keer bleef ie mar opengaan)
misschien is het gewoon een complot, om de dvd/cd reader markt omhoog te krikken :+........... uuhh... ik denk dat ik maar eens ga slapen, lijkt me beter ;)

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

'k zou ff met de IDE kabels klooien. Of probeer hem in een ander systeem.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

LOL die verhalen hier :)

zijn cdrom speler is gewoon kaduk!.. zijn schakelaar binnenin is afgebroken of kapot... dan detecteert ie het ijnd niet meer.. geef er eens een klap op! als dat niet werkt zijn de schakelaar afgebroken.. gebeurt vaker.. ik ben elektronica reparateur :) kom regelmatig van dit soort problemen tegen.. als het met een klap over gaat moet je wel daarna de contacten ff bij schuren.. of afstellen... suc6!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Destn
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-03 15:16
Looki schreef op 25 oktober 2002 @ 09:43:
LOL die verhalen hier :)

zijn cdrom speler is gewoon kaduk!.. zijn schakelaar binnenin is afgebroken of kapot... dan detecteert ie het ijnd niet meer.. geef er eens een klap op! als dat niet werkt zijn de schakelaar afgebroken.. gebeurt vaker.. ik ben elektronica reparateur :) kom regelmatig van dit soort problemen tegen.. als het met een klap over gaat moet je wel daarna de contacten ff bij schuren.. of afstellen... suc6!
[Leraar Nederlands Modus]
zijn de schakelaar :?
ijnd? :? :?

[/Leraar Nederlands Modus]

Waarschijnlijk gewoon om zeep, misschien is het toch wel tijd om een nieuwe aan te schaffen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ixl85 schreef op 25 oktober 2002 @ 03:49:
en het is geen virri (toen ik nog met de pc werkte, heb ik hem 3 keer geformateerd, en elke keer bleef ie mar opengaan)
[/edit]
offtopic:
het Kan in principe een virus zijn die de firmware van je speler/fikker heeft aangepast op de een of andere manier.
Maarjah, het lijkt me heel sterk :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1