Ik heb een kodak digitale camera (3500 dx) Ik heb hier 64 mb inzitten goed boor 100 foto's op hoge kwaliteit, het probleem is dat de batterijen erg snel leeg zijn. Ik heb gewoon de batterijen erin zitten die er ook bij horen (de orginele dus). Ik kan nu maar ongeveer 6 foto's maken en hij gaat al uit, de batterij is dan volledig leeg. Ik gebruik het lcd scherm helemaal niet om de foto's gelijk terug te bekijken (tijdens de foto's maken, alleen na afloop). Dus daar kan het niet aan liggen.
Nu heb ik die flash kaart 64 mb dus, erbij gekocht. Dit is geen echt kodak merk, zou het komen dat hierdoor het lezen trager gaat, en dat de batterij er sneller door leeg gaat?
Want het is echt lastig zo, een paar foto's maken en hij is leeg. Wat kan ik hieraan doen, om toch meer foto's ermee te kunnen maken, zoder dat de batterije zo snel leeg zijn?
De flashkaart is gewoon hetzelfde wat je ook b.v. in je mp3 speler kunt doen. (ik ben een echte leek op dit gebied, dus alle tips zijn van harte welkom)
Als het niet goed staat hier , mijn verontschuldigingen, dan graag een move.
Nu heb ik die flash kaart 64 mb dus, erbij gekocht. Dit is geen echt kodak merk, zou het komen dat hierdoor het lezen trager gaat, en dat de batterij er sneller door leeg gaat?
Want het is echt lastig zo, een paar foto's maken en hij is leeg. Wat kan ik hieraan doen, om toch meer foto's ermee te kunnen maken, zoder dat de batterije zo snel leeg zijn?
De flashkaart is gewoon hetzelfde wat je ook b.v. in je mp3 speler kunt doen. (ik ben een echte leek op dit gebied, dus alle tips zijn van harte welkom)
Als het niet goed staat hier , mijn verontschuldigingen, dan graag een move.