Toon posts:

[aftereffects] glitch tijdens renderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik mijn aftereffects film wil renderen komen er kleine glitches in het resultaat. Ik haal de film ongecomprimeerd binnen in afterffects, bewerk deze en wil hem vervolgens renderen met make movie. Ik render op PAL 720*576 (standaar resolutie) ongecomprimeerd.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
zijn er geen resolutieverschillen tussen invoer- en uitvoerformaat? Zo ja, probeer dat verschil dan eens te verhelpen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik render eerst de film naar ongecomprimeerd formaat, monteer hem dan in premier in de rest van de film, en zet via premier terug naar tape. Hierbij ziet alles er mooi strak uit, alleen de bewerkte delen in aftereffects geven behoorlijk wat glitches ... ik zal eens kijken of er verschil inzit in een binnengehaalde filmpje en het gerenderde formaat (volgens mij niet), maar je weet nooit

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-08 10:08

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

check je field settings eens, en idd je invoer/uitvoer formaat...

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens gaan spelen hiermee ... bedankt, ik zal dit weekend melden of het gelukt is of niet! en zo ja, wat de oplossing was! Heb morgen helaas geen tijd ervoor!

Ik heb overigens nog wat zitten pielen en nu zag ik dat in het preview venster de glitches ook al zitten. Dus bij het importeren gaat het blijkbaar mis! wanneer het geimporteerde bestand via media player bekijk is er niks aan de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Ok het weekend is blijkbaar toch eerder aangebroken dan ik dacht :P Ik heb alle instellingen nu gelijk; ik importeer de video met 25 fps en maak het filmpje hier ook mee, verder staan beide op PAL en op 720*576

Vreemd is overigens ook dqat wanneer ik het gerenderde filmpje in media player kijk, deze lijkt alsof het in slowmo word afgespeeld. Eenmaal geimporteerd in Premier, en geexporteerd heeft hij wel de goede snelheid!!!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-08 10:43

DeFeCt

je wéét toch

En als je een andere viewer gebruikt dan media player? bsplayer bijvoorbeeld.. zelfde klachten?

Flickr

Pagina: 1