ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32
hoeft niet met hardwareprofielen als je Windows 2000 of XP gebruikt, de netwerkinstellingen kan je dan namelijk in cmd.exe instellen, of een handig batchfiletje maken. Werkt perfect hiero.
Daarvoor gebruik je "netsh"
Het kan nog makkelijker in XP (misschien ook in 2000).m-m schreef op 24 oktober 2002 @ 21:57:
hoeft niet met hardwareprofielen als je Windows 2000 of XP gebruikt, de netwerkinstellingen kan je dan namelijk in cmd.exe instellen, of een handig batchfiletje maken. Werkt perfect hiero.
Start -> Network Connections -> New Connection Wizard
En als je dan wisselt van locatie, doe je gewoon de ene verbinding disablen en de andere enablen...
They made me do it.
hmm dat kende ik nog niet....Tom S. schreef op 24 oktober 2002 @ 22:02:
[...]
Het kan nog makkelijker in XP (misschien ook in 2000).
Start -> Network Connections -> New Connection Wizard
En als je dan wisselt van locatie, doe je gewoon de ene verbinding disablen en de andere enablen...
Ik heb gewoon 2 batchfiletjes met een netsh commando op de desktop van mn moeders laptop gezet... Dat snapt zij zelfs
Ik wou hier ook net een treadh over aanmaken !
ik zit namelijk met hetzelfde probleem :-)
ik zit namelijk met hetzelfde probleem :-)
mijn vader wil dit ook, en hij gebruikt ook NetSwitcher (om te switchen van thuis naar werk), maar er draait als het goed is een ander programma die om het domein gaat vragen. Mijn vader dacht er al aan om gewoon een tweede OS ernaast te installeren (hij heeft net een nieuwe laptop met een 30GB HDD, dus ruimte zat
), en die dan gewoon te gebruiken als hij zonder een domein wil werken (dus als hij bijv. in ons netwerk wil zitten, en via onze ADSL internetten), maar een hardwareprofiel is lijkt mij toch wat makkelijker
Zie genoemde tips enzo, redelijk basic + search werk.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()