P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
en details zijn volgens mij nog niet bekend
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
- Op welke manier wordt nu nog geen uitspraak over gedaan
- Een GoT meeting op de tweakers.net stand zal er niet inzitten.
Ze zijn er wel, alleen willen Floris en Daniel er erg weinig over zeggen al laat Daniel wel eens een steekje vallen

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Traag schreef op 24 oktober 2002 @ 21:06:
[...]
Ze zijn er wel, alleen willen Floris en Daniel er erg weinig over zeggen al laat Daniel wel eens een steekje vallen
daar had nog achter gemoeten: voor de usertjes
Waarschijnlijk geen georganiseerde, maar ik denk dat alle tweakertjes wel ff langs de T.Net stand zullen gaan en gezellig zullen babbelenVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:05:
Niet voor de Mods zeker, kijk je kan toch beter een user zijn
Ik wil eigenlijk wel weten wat AntonT deze HCC voor haarkleur heeftCompubiter schreef op 24 oktober 2002 @ 21:11:
Waarschijnlijk geen georganiseerde, maar ik denk dat alle tweakertjes wel ff langs de T.Net stand zullen gaan en gezellig zullen babbelen.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ook zullen ze waarschijnlijk weer overclocken voor mensen en natuurlijk de website promoten.
En geheugen oid verkopen?
http://flickr.com/photos/itommy/
Traag schreef op 24 oktober 2002 @ 21:18:
[...]
Ik wil eigenlijk wel weten wat AntonT deze HCC voor haarkleur heeft
Waarschijnlijk normaal...
Jeremy Clarkson
geen pc-upgrades meer dit jaar, maar tweakwear???? maar ja ook geen sweathers.... ff die koe uit en de pc laten nadenken over de hccdagen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:05:
no offence, maar ik vraag me af hoe jij gaat voorkomen dat allemaal GoTters met elkaar afspreken bij de t.net stand om te meeten
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ow en * JvS en een vriend gaan de beveiliging doen, dus dan schuiven we gewoon iedereen van de stand af
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nog es kijken of ik naar de HCC ga, nooit geweest, lijkt me wel es geinig
Ik meen dat niemand van de echte tweakers.net core bezoekers noch de crew, behoefte heeft aan zo'n voorval op de komende HCC.
Bah, als ik er aan terug denk, schaam ik me nog voor die kindertjes.
Wat was er dan gebeurt?Kaap schreef op 25 oktober 2002 @ 06:59:
Een meeting moet zowiezo niet gedaan worden, althans, niet d.m.v. t.net. We hebben vorig jaar gezien wat een grote groep kinderachtige tweakertjes teweeg kunnen brengen waarmee ze niet alleen zichzelf maar ook zeer zeker tweakers.net voor schut hebben gezet.
Ik meen dat niemand van de echte tweakers.net core bezoekers noch de crew, behoefte heeft aan zo'n voorval op de komende HCC.
Bah, als ik er aan terug denk, schaam ik me nog voor die kindertjes.
* T. van Beek is btw 14 maar niet een n00b en komt ook langs!
Het forum topic waarin toen heel wat uitgeknokt werd staat in het oude HCC forum en dus zal die denk ik niet meer toegangkelijk zijn.
lompKaap schreef op 25 oktober 2002 @ 07:16:
plan: Statement met betrekking tot het HCC-dagen exces
Het forum topic waarin toen heel wat uitgeknokt werd staat in het oude HCC forum en dus zal die denk ik niet meer toegangkelijk zijn.

voor Traag: Wat heeft het van nut om een presentatie van een software bedrijf te verstoren omdat jij andere software beter vindt
Het gaat om het bericht he, niet tegen Kaap!
Understatement
Jeremy Clarkson
I knowT. van Beek schreef op 25 oktober 2002 @ 07:47:
Wat heeft het van nut om een presentatie van een software bedrijf te verstoren omdat jij andere software beter vindt
Het gaat om het bericht he, niet tegen Kaap!
Daarom postte ik ook het woord 'understatement', aangezien lomp nog licht was uitgedrukt.
Jeremy Clarkson
Traag schreef op 25 oktober 2002 @ 09:41:
[...]
I know
Daarom postte ik ook het woord 'understatement', aangezien lomp nog licht was uitgedrukt.
minder handig idd

hopen dat er dit jaar niet van dit soort 'acties' ondernomen worden
*leert PHP* <- et tu Traag??
Niet goed D2k
IK kom echt niet naar de Devschuur(R) met n00b vragen

Jeremy Clarkson
Ach, met een tondeuse kun je iemand ook een ander kapsel aanmeten hoor
Vorig jaar was het op zich best een leuke stand hoor, weet je zeker dat je niet foto van stand van jaar daarvoor heb gezien? Dat was niet meer dan 1 marktkraampjeAzrael schreef op 25 oktober 2002 @ 02:47:
* Azrael hoopt for the sake of T.net dat het niet zo'n schamel standje is als vorig jaar.. (Wat ik op de foto's heb gezien dan)
Nep-tweakert!Nog es kijken of ik naar de HCC ga, nooit geweest, lijkt me wel es geinig
Jeremy Clarkson
Professioneel Hyves-weigeraar
Dat was juist zo gezellig
[ Voor 0% gewijzigd door Arno op 25-10-2002 11:26 . Reden: dan -> dat ]
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Wouter Tinus schreef op 25 oktober 2002 @ 11:22:
Ik denk dat er al genoeg aanmeldingen zijn binnen de crew. En dit jaar is er absoluut geen sprake meer van een stand waar iedereen maar ff binnen kan lopen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hm, kan zo geen foto's vinden, heeft iemand die toevallig nog ergens staan?McVirusS schreef op 25 oktober 2002 @ 11:03:
[...]
Vorig jaar was het op zich best een leuke stand hoor, weet je zeker dat je niet foto van stand van jaar daarvoor heb gezien? Dat was niet meer dan 1 marktkraampje.
* Azrael is een nep-tweakert ja, dat zal ik ook niet ontkennenNep-tweakert!

Heeft er iemand foto's ?McVirusS schreef op 25 oktober 2002 @ 11:03:
Vorig jaar was het op zich best een leuke stand hoor, weet je zeker dat je niet foto van stand van jaar daarvoor heb gezien? Dat was niet meer dan 1 marktkraampje.

Komt de volgende HCC stand er beter uit te zien?
WHAHAHAHAHANielsz schreef op 25 oktober 2002 @ 17:17:
[afbeelding]
Wie had z'n zoontje (links) meegenomen?
inkoppertje
Dat is Phreakje
Jeremy Clarkson
T. van Beek schreef op 25 oktober 2002 @ 17:08:
[...]
Komt de volgende HCC stand er beter uit te zien?
Ja
Hmm, standnummer weten we alvastTweakers.net B.V.
geen aanbiedingen
Standnummer: 12C030
's Lands grootste ICT community Tweakers.net is aanwezig met site-info, demonstraties, een HCC-pricewatch en haar eigen shop.tweakers.net met onder meer Tweakers.net merchandise.
Bron: HCCNet.nl
Tweakers.net merchandise.
Rave17 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:37:
Hmm, krijgt de T.net stand dit jaar weer zo'n hoogwerker met een projectscherm erop () of wat anders
[...]
Hmm, standnummer weten we alvastEn het belangrijkste:
[...]
Ik wilde nog het 1 en ander de lucht in gaan takelen met behulp van motortakels aan het dak, maar dat hoefde niet wat Daniel betreft...
Oslik blyat! Oslik!
Ik hoorde al dat Daniel de HCC BOFH aan het spelen isAntonT schreef op 25 oktober 2002 @ 22:36:
Ik wilde nog het 1 en ander de lucht in gaan takelen met behulp van motortakels aan het dak, maar dat hoefde niet wat Daniel betreft...
Jeremy Clarkson
dion_b schreef op 26 oktober 2002 @ 03:20:
Hee, nav van die fotos (waar Henk fier prijkt)- gaan we Henk nog op HCC mogen begroeten
Dit is vorig jaar hoor
Maar je zult Henk wel tegenkomen op de HCC hoor...'t is toch wel herkenbaar
Ik woon zelf in Utrecht en kan helpen met tips voor eventuele meets voor de diverse GOT-fora.
Ik heb de TMF-meet van 24 november 2002 mede geregeld. TMF meeting op HCC zaterdag
Dus als tips voor eten/drinken etc. op prijs worden gesteld dan kan ik helpen als dat op prijs wordt gesteld.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
een pluchen henkVerwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 13:44:
Kunnen wen dan leuke casebadges kopen oid? Of, nog cooler, een Henk pluchen knuffel?
Een gele beschilderde voetbal met 2 steeksleutels?

wel van pluche natuurlijk!BrZ schreef op 27 oktober 2002 @ 16:23:
Een henk knuffel? wat moet ik me daar bij voorstellen
net zoiets als een tux ofzo
is gewoon liev
Hmm, helemaal niet geweten op jouw laptop bezig te zijn geweest... Maar er ging vorig jaar wel meer langs me heen
Morgen is het volgende weekD2k schreef op 24 oktober 2002 @ 21:04:
komt een apart forum voor volgende week
en details zijn volgens mij nog niet bekend
Sinterklaas volgt de HCC-dagen snel op, leuk voor de jonge Gotters dus, of voor hun kinderenBrZ schreef op 27 oktober 2002 @ 16:23:
Een henk knuffel? wat moet ik me daar bij voorstellen
Morgen is deze week omdat de week officieel op zondag begint..
[/mierenneukmodus]
They made me do it.
[insectverkrachting]Tom S. schreef op 27 oktober 2002 @ 18:53:
[...]
[/mierenneukmodus]
De week begint op maandag
[/]
FOUT, dát was de mijne
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 18:55:
Waarom engels D2k ? Nederlands spreekwoord niet goed genoeg?
bekt beter
Als jij gelovig bent wel jaTom S. schreef op 27 oktober 2002 @ 18:53:
[...]
[/mierenneukmodus]
Verwijderd
m'n moeder is soefi en m'n vader budhist dusehh
volgens de kalender die we in nederland gebruiken begint de week op zondag. Zondag is dus gewoon de eerste dag van de week, maandag de eerste dag van een werkweek..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:43
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Is marketing onderzoek en ze is best leuk om aan te zien
Dus als ik zeg dat Philips beter is...We Are Borg schreef op 28 oktober 2002 @ 20:41:
FF voor de mensen die er zijn op HCC, er zal iemand van mijn school rond lopen en vragen waarom jullie creative beter vinden dan philips geluidskaartjes (ze werkt bij philips btw)
* Compubiter heeft er nu al zin in
Pics?We Are Borg schreef op 28 oktober 2002 @ 20:41:
FF voor de mensen die er zijn op HCC, er zal iemand van mijn school rond lopen en vragen waarom jullie creative beter vinden dan philips geluidskaartjes (ze werkt bij philips btw)
We Are Borg schreef op 28 oktober 2002 @ 20:41:
Ga je die dame ook voorbereiden op het feit dat er nu de hele HCC een zwerm veels te jonge/geile tweakertjes achter haar aan gaat lopen?
dus schrijf je even in als je zin hebt om te komen en bij dpc hoort.
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
- We Are Borg
Hehehe, ik heb inderdaad al gezegd dat jij er ook zal zijn IceStormIceStorm schreef op 28 oktober 2002 @ 21:21:
[...]
Ga je die dame ook voorbereiden op het feit dat er nu de hele HCC een zwerm veels te jonge/geile tweakertjes achter haar aan gaat lopen?
Pics heb ik helaas niet, maar moet je gewoon goed opletten
Verwijderd
/me kaasie neemt digitale camera meeWe Are Borg schreef op 29 oktober 2002 @ 17:07:
[...]
Hehehe, ik heb inderdaad al gezegd dat jij er ook zal zijn IceStorm![]()
![]()
Pics heb ik helaas niet, maar moet je gewoon goed oplettenEn idd, philips rulez (als je haar ziet dan
)
- We Are Borg
Ik verwacht na deze tip natuurlijk wel een hoop pics op 1600x1200 in mijn mailbox he
2048x**** ook goed? Hoop dat jullie er een phase change kast hebben staan dan, begint bogal m'n interesse te trekken.We Are Borg schreef op 29 oktober 2002 @ 17:12:
[...]
Ik verwacht na deze tip natuurlijk wel een hoop pics op 1600x1200 in mijn mailbox he
Vind philips kaartjes helemaal niet slechter (of is dat nou wat ik tegen haar ga zeggen
We Are Borg schreef op 29 oktober 2002 @ 17:07:Hehehe, ik heb inderdaad al gezegd dat jij er ook zal zijn IceStorm![]()
Pics heb ik helaas niet, maar moet je gewoon goed oplettenEn idd, philips rulez (als je haar ziet dan
)
Zolang ze niks vraagt over Philips branders zeg ik dat Philips roelt
Kan ze niks vragen over Philips Cd'tjes? Daar kan ik tenminste nog wat over zeggen. Of uhm, Philips hoofdtelefoontje
1152x864 ook goed?We Are Borg schreef op 29 oktober 2002 @ 17:12:
[...]
- We Are Borg
Het gaat over philips geluidskaartjes en alleen daar over
Wedstrijdje - wie pict haar als eersteWe Are Borg schreef op 30 oktober 2002 @ 15:50:
LOLElke tweaker gaat naar haar uitkijken, ben benieuwd of jullie de goede op camera pakken
Het gaat over philips geluidskaartjes en alleen daar overDus wees niet bang, ze begint niet over branders
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
zodra een modje/admin op een knopje duwtalexandervisser schreef op 30 oktober 2002 @ 17:31:
Is het al bekend wanneer het HCC forum wordt gelanceerd?

Kaap schreef op 30 oktober 2002 @ 17:01:
Ik moet echt cdr's hebben, hopen dat ze niet zo duur als vorig jaar zijn.
cd-rs bestel ik gewoon bij CDRwinkel hoor, ik ga dus no way met 30 kilo cd's lopen slepen op de HCC
Dus als mod SP heb jij veel gekopieerde CD'sIceStorm schreef op 30 oktober 2002 @ 18:01:
cd-rs bestel ik gewoon bij CDRwinkel hoor, ik ga dus no way met 30 kilo cd's lopen slepen op de HCC

Jeremy Clarkson
Nee dat zeg ik niet, ik heb veel lege cd's. Die verzamel ik namelijk en ja, een verzameling is nooit compleet.
* Snow_King komt ook naar de HCC dagen!!!!!
Wie wil mij meeten?
IceStorm schreef op 30 oktober 2002 @ 18:01:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]
Slepen?
Die drop ik gewoon af op, onder of bij de T.net tent
IceStorm schreef op 30 oktober 2002 @ 18:17:
[...]
Nee dat zeg ik niet, ik heb veel lege cd's. Die verzamel ik namelijk en ja, een verzameling is nooit compleet.
Als je geluk hebt geven ze je de verkeerde