Ik heb iets in elkaar gezet wat ervoor moest zorgen dat ik via een extern js bestand een tabel met links genereerde op mijn html pagina.
Nu is het zo dat hij die tabel wel genereerd maar dit wordt voorafgegaan door een 8-tal meldingen (onder elkaar) van: undefined. Ik genereer ook (toevallig) 8 datacells. Zou dit er iets mee te maken hebben??
Tot zover de functies die ik gebruik:
1 om een lege datacell te genereren;
1 om een soort <hr> te genereren;
1 om de 'class', 'href' en de 'naam' door te geven voor de links.
Tot zover het afdrukken van de 8 datacells.
Als er nog een vraag is zeg het maar, ik zou dit ontzettend graag opgelost zien, daar ik al 2 dagen non-stop op zoek ben.
Nu is het zo dat hij die tabel wel genereerd maar dit wordt voorafgegaan door een 8-tal meldingen (onder elkaar) van: undefined. Ik genereer ook (toevallig) 8 datacells. Zou dit er iets mee te maken hebben??
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| function conmenu_blank() {
document.write ("<tr>")
document.write ("<td class='conmenu_blank'></td>")
document.write ("</tr>")
}
function conmenu_rule() {
document.write ("<tr>")
document.write ("<td class='conmenu_rule'><p class='conmenu_rule'>[img]'images/steelpixel.gif'[/img]</td>")
document.write ("</tr>")
}
var clss = 'bla1';
var href = 'bla2';
var name = 'bla3';
function conmenu_link(clss, href, name) {
document.write ("<tr>")
document.write ("<td class='conmenu_link'><p class='conmenu_link'><a class='"+clss+"' href='"+href+"' onFocus='if(this.blur)this.blur()'>"+name+"</a></p></td>")
document.write ("</tr>")
return
} |
Tot zover de functies die ik gebruik:
1 om een lege datacell te genereren;
1 om een soort <hr> te genereren;
1 om de 'class', 'href' en de 'naam' door te geven voor de links.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| document.write (" <table summary='toplevel item layout' class='content_menu' cellpadding='0' cellspacing='1'> ");
document.write(conmenu_blank());
document.write(conmenu_link('gray' , '../informatie/automatisering/main.html' , 'goedzo'));
document.write(conmenu_link('gray' , '../informatie/automatisering/main.html' , 'oftochwel'));
document.write(conmenu_link('gray' , '../informatie/automatisering/main.html' , 'oftochwel'));
document.write(conmenu_rule());
document.write(conmenu_blank());
document.write(" </table> "); |
Tot zover het afdrukken van de 8 datacells.
Als er nog een vraag is zeg het maar, ik zou dit ontzettend graag opgelost zien, daar ik al 2 dagen non-stop op zoek ben.