[UT] Cheaten disablen bij LAN multiplayer?

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32
Ej :)

Ik heb net aan Deathmatch achter de rug tegen m'n broertje :P, en ik vroeg me al af waarom ik 'm niet gefragged kreeg.
Later viel me op dat hij niet op de grond stond, maar zweefde, met zijn 'benen' in de lucht.
Toen ik vroeg of 'ie cheats had gebruikt, gaf hij dat inderdaad toe.

Bij een volgende match deed 'ie 't weer, alhoewel we hadden afgesproken dat 'ie het niet zou doen.

Ik speel met mijn PC server (Multiplayer > Start Multiplayer Game), en als ik probeer te cheaten lukt het niet (gelukkig, maar ik wil dat hij het ook niet kan).
Hem lukt het dus wel.

Is er ergens een instelling o.i.d. waarmee ik het cheaten kan disablen?
Hetzij op mijn pc, hetzij op de zijne..

Alvast bedankt voor de replies! :)

Oh, btw, in de Omega search kon ik niets vinden (in de andere ook niet)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik vrees dat dat niet mogelijk is... je moet maar hopen dat mede spelers zo sportief zijn om geen cheats te gebruiken... maja :{

• nrg
White Dust schreef op 24 oktober 2002 @ 21:05:
Ik vrees dat dat niet mogelijk is... je moet maar hopen dat mede spelers zo sportief zijn om geen cheats te gebruiken... maja :{
Betekent dat lichamelijk geweld?

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

nrg schreef op 24 oktober 2002 @ 21:06:
[...]
Betekent dat lichamelijk geweld?
Violance is not the answer :P

Hmmz, even google gebruikt en heb mischien iets gevonden --> http://www.unrealadmin.or...php?name=News&new_topic=7

Maar zo te lezen is dat alleen voor bots... hmz, mischien staat er verder nog wat tussen de links die google weergeeft ;)

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 24-10-2002 21:18 . Reden: verkeerde tag |:( ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Zorg in ieder geval dat hij de admin password niet heeft, als hij dat wel heeft is het nl. erg makkelijk om te cheaten (gewoon 'fly' in de console intypen..)
Als hij echt speciale cheatprogramma's oid gebruikt moet je idd een speciaal anticheatprogramma gebruiken wat ook op veel 'echte' UT servers wordt gebruikt, UTpure dus..

Maar ik vraag me af of het met zulk soort lamers leuk is om te spelen, want campen e.d. zal nog wel altijd kunnen :{
Het beste kun je hem gewoon IRL in elkaar meppen >:)

🌞🍃

• nrg
DataBeest schreef op 24 oktober 2002 @ 21:38:
Zorg in ieder geval dat hij de admin password niet heeft, als hij dat wel heeft is het nl. erg makkelijk om te cheaten (gewoon 'fly' in de console intypen..)
Als hij echt speciale cheatprogramma's oid gebruikt moet je idd een speciaal anticheatprogramma gebruiken wat ook op veel 'echte' UT servers wordt gebruikt, UTpure dus..

Maar ik vraag me af of het met zulk soort lamers leuk is om te spelen, want campen e.d. zal nog wel altijd kunnen :{
Het beste kun je hem gewoon IRL in elkaar meppen >:)
Ah wacht, ik heb op zijn pc als password het admin password ingetikt :X
Dat ga ik dus bij deze aanpassen 8)7

Tnx! :D

• Yavi
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12-2023
Wel leuk is het om met admin monster }:O >:) te spawnen of plantje te laten groeien.

Zoek maar eens naar admin summon commmands.

Verder is cheaten dom, maar dat weet iedereen behalve de cheaters :X.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Kan je in UT2003 eigenlijk nog summonen? Gaf soms wel leuk effect :)
Kan er iig niks over vinden
Pagina: 1