Ik dus een probleem met mijn tv-out. Ik ben vanmiddag naar de winkel geweest en heb een tv-out alles-in-1 kit gekocht (2 audiokabels + s-video kabel naar scartconvertor). Ik heb deze aangesloten en mijn pc ziet hem hangen, want hij is niet meer grijs. Als modus kies ik uiteraard PAL, zet mn tv op het juiste kanaal (dat is het goede, want ik heb mn N64 er ook aangehangen en die deed het gewoon) en klik op toepassen. Het beeld op de monitor valt weg, maar er verschijnt echter geen beeld op de tv. Ook heb ik geprobeerd te booten met de tv aan, met de tv uit, met alleen de tv zonder monitor. Ook heb ik verschillende drivers geprobeerd (23.12, 30.82WDM, 30.82non-WDM). Het beeld blijft echter gewoon zwart, wat ik ook probeer. Ik heb ook al geprobeerd de stekker in de SCART van de vcr te doen.
Systeem:
W98SE
Leadtek Geforce 3 TDH Ti200 + DVI/tv-out
Best wel oude Samsung tv met SCART
Iiyama Vision Master Pro 411
O ja, ik heb ook al tvtool6.8 gedownload. Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet je ook een oplossing?
edit: monitor erbij
Systeem:
W98SE
Leadtek Geforce 3 TDH Ti200 + DVI/tv-out
Best wel oude Samsung tv met SCART
Iiyama Vision Master Pro 411
O ja, ik heb ook al tvtool6.8 gedownload. Heeft iemand dit probleem ook gehad en weet je ook een oplossing?
edit: monitor erbij
SolarEdge SE5K-RWB + 17 × AIKO Neostar N-Type type ABC | WeHeat Blackbird P80 | 3 × MHI Diamond 2kW