• Ruidasilva
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Topicstarter
Nadat ik vorige maand hierover had gelezen http://www.tweakers.net/nieuws/23499 ben ik van plan hem te gaan kopen. Dit mede door de compacte vormgeving, uitstraling en omdat het apparaat geen bewegende onderdelen bevat (flash geheugen!)
Ik ben van plan om 1 cd te uploaden per keer.......

Maar nu wilde ik vragen of dat er tweakers zijn die er ervaring mee hebben ?!
Of dat er besprekingen van zijn mbt de geluidskwaliteit etc

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Topicstarter
-dubbel post-

Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
edit ipv quote?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
search..

is al zoow vaak langsgeweest

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Topicstarter
G-PHREAK schreef op 24 oktober 2002 @ 22:13:
search..

is al zoow vaak langsgeweest
Kijk en hier wordt ik nou moe van :(
Mensen die niet lezen en meteen iets posten van Slotje of daar hebben we het al zo vaak overgehad.........

Ik heb het hier over de NIEUWE Beatman Flash!!!!!!!!
Na de search gebruikt te hebben heb ik er niks over gevonden en dus dit topic geopend.......

Maar als niemand hem hier heeft, zal ik hem wel halen en mijn ervaring ermee posten :9

• Semetrix
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:42
Ruidasilva schreef op 27 oktober 2002 @ 16:47:
[...]

Kijk en hier wordt ik nou moe van :(
Mensen die niet lezen en meteen iets posten van Slotje of daar hebben we het al zo vaak overgehad.........

Ik heb het hier over de NIEUWE Beatman Flash!!!!!!!!
Na de search gebruikt te hebben heb ik er niks over gevonden en dus dit topic geopend.......

Maar als niemand hem hier heeft, zal ik hem wel halen en mijn ervaring ermee posten :9
Freecom Beatman Flash 64 MP3/WMA Player

Search is "beetje" brak dus om de te kijken of er al een topic bestaat kan je beter topics zoeken met behulp van ".. laatste XX dagen" onderaan in de topic lijsten.

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 23:37

Syzzer

Prutser

Ik heb hem hier liggen en ik vind hem fantastisch!
Heb er wel gelijk 128 mb bijgekocht en ik heb geen vergelijkingmateriaal qua flash-spelers, maar het is een enorme vooruitgang op mijn mp3-discman. Toen ik hem uit zijn doosje haalde was ik gewoon verbaasd hoe klein hij was!

Ik kan maar 1 advies geven: kopen!

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Topicstarter
Thanx voor de info ik ga hem meteen bestellen!!!!! ;)

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zodra je em binnenhebt, zou je em dan willen reviewen? Ben benieuwd hoe ie jou bevalt.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

kijk anders ook ff naar de Creative MuVo...naar mijn mening een tikkie beter dan de Beatman...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is de firmware van deze wel upgradable? (bij oudere Freecom producten was dat namelijk niet altijd). Als hij in de toekomst Ogg Vorbis gaat supporten dan wil ik hem ook :)
Anders moet ik maar een Nex II of iets van iRiver nemen, die zijn wel van plan om het te gaan ondersteunen.

• Ruidasilva
  • Niet online

Ruidasilva

Funky & Creative

Topicstarter
Mooooody schreef op 28 oktober 2002 @ 12:14:
kijk anders ook ff naar de Creative MuVo...naar mijn mening een tikkie beter dan de Beatman...
Ik heb er even naar gekeken op de site van creative en ik moet zeggen hij is klein en het idee met die plug-in kaart is wel leuk bedacht, maar ik vindt het model niet mooi en hij heeft totaal geen scherm voor bijv ID3-tags........

Maar waarom is hij volgens jou beter ??! Kan je het onderbouwen......

alvast bedankt!

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Ruidasilva schreef op 28 oktober 2002 @ 13:11:
[...]

Ik heb er even naar gekeken op de site van creative en ik moet zeggen hij is klein en het idee met die plug-in kaart is wel leuk bedacht, maar ik vindt het model niet mooi en hij heeft totaal geen scherm voor bijv ID3-tags........

Maar waarom is hij volgens jou beter ??! Kan je het onderbouwen......

alvast bedankt!
1. plug&play en kopieren via verkenner...stuk beter dan de buggy software die meestal bij een mp3speler wordt geleverd...

2. waarom een display nodig als er toch niet meer dan 20/30 nummer opkunnen?
kost alleen maar batterijen en de info die de naam van het nummer zul je heus wel weten als je het hoort...

3. kan weinig aan kapot gaan en is zeer solide...bij andere mp3speler kraakt het hier en daar nog weleens aan de afwerking en valt-ie al uit elkaar als je 'm laat vallen

4. goedkoper, nog kleiner en bruikbaar als usb pendrive (bijv. bestanden van huis naar school meenemen etc.)

ik heb 'n trouwens niet, mijn vriendin heeft 'm en ze is er erg blij mee :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1