[This space is for rent]
ik dacht dat hij niet open kon tenzij je het open zaagt ofzo.
edit: wel nog ff je sig aanpassen (staat nog je mx400 in)
ja moet nog sig veranderen maar ik wil dat mijn ati radeon niet rateldFanatic_FS schreef op 24 oktober 2002 @ 20:33:
ik dacht dat hij niet open kon tenzij je het open zaagt ofzo.
maar weet niemand hoe je kan voorkomen dat de fan naar beneden gaat
[This space is for rent]
cdrom drives ondersteboven in je kast bouwen, en dan de kast ondersteboven neerzetten zodat de fan van je gpu wel rechtop zit. Dat 'ie ondersteboven ratelt betekend meestal dat de kogellagers verrot zijn... zou maar ff nieuwe gaan halen asap als ik jou was...PoweRoy schreef op 24 oktober 2002 @ 20:36:
[...]
ja moet nog sig veranderen maar ik wil dat mijn ati radeon niet rateldga morge naar lan
en ga dan 120 gig vol leechen
maar weet niemand hoe je kan voorkomen dat de fan naar beneden gaat
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
ff naar heerenveen rijden vanuit limburgm.m schreef op 24 oktober 2002 @ 20:44:
[...]
cdrom drives ondersteboven in je kast bouwen, en dan de kast ondersteboven neerzetten zodat de fan van je gpu wel rechtop zit. Dat 'ie ondersteboven ratelt betekend meestal dat de kogellagers verrot zijn... zou maar ff nieuwe gaan halen asap als ik jou was...
is er geen andere manier ik weet dat het ligt aan dat hij naar beneden valt
[This space is for rent]
Het lijkt mij inderdaad dat de fan van je orb gewoon kapot is. zat er geen standaard koeler op je kaart? Dan kan je die toch ff gebruiken? En btw orbs zijn toch geen fijne dingen ik zou voor een andere oplossing gaan en de standaard koeler of anders misschien een nieuwe gpu koeler kopen???
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
Verwijderd
Weet je zeker dat niets je fan raakt??
Ik had zelf ook dat ratelen en het bleek dat de (spannings)draden tegen de fan aanliepen als hij onderste boven hing....
Ik had zelf ook dat ratelen en het bleek dat de (spannings)draden tegen de fan aanliepen als hij onderste boven hing....
D'r zit ook zo'n fan guard op toch? Misschien maakt die wel contact...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ander fannetje ervoor hangen?
Ik heb gewoon een 80mm fan onder me kaart gehangen.
Ik heb gewoon een 80mm fan onder me kaart gehangen.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
nee hoor je moet je draadjes verder naar de plate duwen dan is het geratel over
idd, heb ik ook gehadpetervandamned schreef op 26 oktober 2002 @ 19:28:
nee hoor je moet je draadjes verder naar de plate duwen dan is het geratel over
Pagina: 1