Winamp 3 - Tracks skippen met keyboard?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Goedeavond,

al geruime tijd maak ik gebruik van een Microsoft Natural Keyboard Pro.
Dit keyboard heeft sneltoetsen voor o.a. het skippen van tracks met WinAmp, Media Player of wat jij instelt.
Dit werkte altijd perfect met Winamp 2(xx). In spellen nummers skippen was geen probleem.

Nu installeerde ik WinAmp 3, en het is een erg mooie gebruikersinterface..admitted.
Alleen, de skip functie werkt niet meer. Ik kan wel instellen dat WinAmp moet opstarten met de Media knop, dat gaat wel. Alleen voor de rest helemaal niets meer. Dit gaat altijd volautomatisch met WinAmp of een ander soortig programma.
Ook een vriend met een Logitech Cordless Desktop is nietm eer in staat nummers over te slaan.

Onder de opties van WinAmp zie ik niets staan over zoiets, op Internet heb ik ook niets kunnen vinden (res. Google en de Search).
Weet één van jullie meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor jouw Natural Keyboard weet ik de oplossing ook niet, maar ik heb een Logitech Cordless, en om deze te laten werken met Winamp 3.0, heb ik in Logitech/players.ini deze regel tussengevoegd:
Wa3=key,Studio.exe,BaseWindow_RootWnd,xxx,xxx,X,C,V,Z,B,0,1,WinAmp3
Na een reboot werkt Winamp 3.0 dan ook...

Edit:

Op het forum van Winamp ben ik nog het volgende tegengekomen:
RM-X General Purpose Control for WA3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
installeren en opnieuw opstarten:

Winamp 2x Plugin Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Topicstarter
Vriendelijk bedankt, ik ga er nu mee rotzooien.
Overigens was ik niet op de hoogte van een WinAmp forum, nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
hey thanks ik had problemen met mijn logitech internet navigator. Die multimediatoetsen deden het niet. Dit ff geinstalleerd en ze werken perfect. Je hoeft trouwens niet eens op nieuw op te staren.