[win98] drivers voor pci netwerk controller ??

Pagina: 1
Acties:

• Boegel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
Ik heb een netwerkkaart + router geinstalleerd op een win 98 pc...

de router werkt, de netwerkkaart ook, want ik kan op internet...

probleem is, dat em iedere keer bij het opstarten zegt dat em nieuwe hardware gevonden heeft, de "PCI Network Controller" ...

waarschijnlijk hierdoor lukt het niet om email te importeren, noch om online te bankieren...

de drivers voor die pci network controller zijn niet te vinden op de win98 cd-rom waarmee ik de pc geinstalled hebt, noch op de diskette die bij de netwerkkaart zat

zijn er default drivers te vinden voor dat ding, of hoe los ik dit op ?

Modbreak
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 25-10-2002 09:41 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
toevallig een isdn kaart in die pc?

A wise man's life is based around fuck you

• Boegel
  • Laatst online: 07-01-2018

Boegel

just boegel

Topicstarter
Er zit nog een kaart in die pc, maar ik weet nie wa da is... die pc komt van een kantoor, en weet dus nie wat er in zit... die isdn kaart er uit zou helpen of zo ??

Modbreak
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.

[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 25-10-2002 09:41 ]

boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen

• ascona
  • Laatst online: 14-02-2022
gewoon proberen
trek uit die kaart

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vermoedelijk is die PCI Ethernet Controller een 2e netwerkkaart ? (onboard misschien ook nog?)
Drivers kan je evt opzoeken via Google als je weet wat voor merk + type het is .. kwestie van kast openschroeven ... kijken naar die 2e nic die er in hangt, kaart eruit halen en zowiezo niet gebruiken .. of zelf leuk gaan prutsen door die kaart op te zoeken in Google en daar de drivers voor te downloaden ..
Als de kaart onboard zit.. moet je ff in ut boekje kijken of factuur of wat dan ook wat voor nic het is (als ut een merk pc is kan je meestal via de site van de fabrikant van die pc ook wel verder komen aan meer info over die kaart) ..