Ik heb een netwerkkaart + router geinstalleerd op een win 98 pc...
de router werkt, de netwerkkaart ook, want ik kan op internet...
probleem is, dat em iedere keer bij het opstarten zegt dat em nieuwe hardware gevonden heeft, de "PCI Network Controller" ...
waarschijnlijk hierdoor lukt het niet om email te importeren, noch om online te bankieren...
de drivers voor die pci network controller zijn niet te vinden op de win98 cd-rom waarmee ik de pc geinstalled hebt, noch op de diskette die bij de netwerkkaart zat
zijn er default drivers te vinden voor dat ding, of hoe los ik dit op ?
Modbreak
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.
de router werkt, de netwerkkaart ook, want ik kan op internet...
probleem is, dat em iedere keer bij het opstarten zegt dat em nieuwe hardware gevonden heeft, de "PCI Network Controller" ...
waarschijnlijk hierdoor lukt het niet om email te importeren, noch om online te bankieren...
de drivers voor die pci network controller zijn niet te vinden op de win98 cd-rom waarmee ik de pc geinstalled hebt, noch op de diskette die bij de netwerkkaart zat
zijn er default drivers te vinden voor dat ding, of hoe los ik dit op ?
Modbreak
Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.Zie hier waarom niet.
[ Voor 0% gewijzigd door Koffie op 25-10-2002 09:41 ]
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen