Toon posts:

Profiel in Win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik startte vandaag mijn pc op en er kwam op dat mijn profiel niet kon geladen worden doordat het beschadigd was :? win xp startte dan op in een tijdelijk profiel...
hoe kan ik nu terug in mijn profiel opstarten?? want gij geeft iedere keer weer de foutmelding...
wat er gisteren wel opkwam was een kadertje dat er een ernstige fout opgetreden was in windows...

os = win xp
geen SP geinstalleerd

thx _/-\o_

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Al in de Microsoft Knowledge Base gezocht op de exacte foutmelding naar een mogelijke oplossing :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
nope, ik vind der niets van... ik vind da toch maar iets freaky... da is precies of da profiel is volledig weg/beschadigd

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

dit al geprobeerd?
http://gathering.tweakers...///profiel,laden,register
heb t eens op kunnen lossen door nieuwe gebruikers aan te maken, de oude verwijderen , rebooten, dezelfde aanmaken als die die je verwijderd had, inloggen , en die tijdelijke gebruiker weer verwijderen. (verse install btw3, dus er ging geen data / instellingen verloren)

eerst kijken dan zeiken

• Shedman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-07 19:47

Shedman

Met het hart op de goede plek

Toen ik ditzelfde probleem had had ik bad clusters op mijn HD. Probeer het eens met een oppervlaktecontrole op je boot-schijf windowspartitie.

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik had op de nederlandse site zitten zoeken... met de woorden "profiel" en "beschadigd", zoals ze in de foutmedling voorkomen en daar was niets van te vinden...
Pagina: 1