Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
VGA-Copy, kon je in DOS diskettes mee kopieren, maar ook lege disk images van verschillende formaten naar die disks schrijven.
Formaat wat jij zoekt: DMF.
Voordeel DMF: 1.6MB op een flop
Nadeel DMF: maar stuk of 8 directory entries, alleen als je weinig bestanden op een flop plaatst handig.
Wat ik vroeger onder DOS had: 2MF, kon je 2MB op een flop kwijt. Scheelde echt een berg, had je normaal 20 floppen voor een spel nodig, kon je het nu met 16 af
Formaat wat jij zoekt: DMF.
Voordeel DMF: 1.6MB op een flop
Nadeel DMF: maar stuk of 8 directory entries, alleen als je weinig bestanden op een flop plaatst handig.
Wat ik vroeger onder DOS had: 2MF, kon je 2MB op een flop kwijt. Scheelde echt een berg, had je normaal 20 floppen voor een spel nodig, kon je het nu met 16 af
Zou je niet van die 2.8 MB floppy's kunnen maken
Is toch wat bekender, dan 1,7 Mb
Mja, maar BalusC had mij ook even kunnen mailen voordat ie meteen een slotje erop gooide, of iig zijn "oplossing" kunnen checken of er echt iets te vinden was dat werkte...In plaats van hier zo te schreeuwen kun je BalusC ook gewoon even mailen hoor
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Dat 2MF is dat te downloaden op
http://alpha1.fsb.hr/down...are/old%20dos%20stuff/2m/
of is dat iets anders?
en Termi, 2,88Mb diskettes is hardwarematig, je hebt daarvoor 2,88Mb diskettes voor nodig en een ander diskettestation, en als je 2,88Mb diskettes DMF formateerd krijg je 3,2Mb dacht ik
http://alpha1.fsb.hr/down...are/old%20dos%20stuff/2m/
of is dat iets anders?
en Termi, 2,88Mb diskettes is hardwarematig, je hebt daarvoor 2,88Mb diskettes voor nodig en een ander diskettestation, en als je 2,88Mb diskettes DMF formateerd krijg je 3,2Mb dacht ik
Verwijderd
WinImage ondersteunt dit zeker:
New -> image -> (nonstandard formats) -> 1.72MB en 1.68MB, eventueel DMF (ook 1.68MB)
www.winimage.com
New -> image -> (nonstandard formats) -> 1.72MB en 1.68MB, eventueel DMF (ook 1.68MB)
www.winimage.com
Hoe had ik dat moeten opmaken uit de zeer beknopte openingspost van je vorige topic? Je vroeg enkel om een tooltje dat floppies met 1,7MB kan formatteren, niks meer en niks minder.. En denk je verder echt dat ik iedereen mailtje stuur dat ik net een slotje op hun topic heb gezet? Deze software had je ook wel via Google terug kunnen vinden, wees een beetje creatief met de sleutelwoorden 
Anyway, je hebt nu toch wel een aantal suggesties/hints gekregen..
Anyway, je hebt nu toch wel een aantal suggesties/hints gekregen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()