You thought your secrets were safe. You were wrong
http://62.163.169.2:8003/GOT/hangen.html
Anders eens kijken bij www.flashbios.org om het bios opnieuw te laten flashen als het daar aan ligt.
Anders eens kijken bij www.flashbios.org om het bios opnieuw te laten flashen als het daar aan ligt.
Om een bios te kunnen flashen moet ik toch eerst beeld oid krijgen, wanneer ik met een floppy opstart reageert de floppy drive niet.... hoe moet ik dan een bios flashen??
You thought your secrets were safe. You were wrong
Batterij eruit halen en er na een kwartier weer inzetten, dan is dat cmos wel gecleared...
Bios flashen? Zal wel hotflashen oid worden.. Hoe dat moet staat wel in de search.
Bios flashen? Zal wel hotflashen oid worden.. Hoe dat moet staat wel in de search.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Er staat meer dan genoeg info in mijn troubleshooter.. (linkje van Tweakertje)
BIOS update mislukt: check eens of er floppydrive activiteit optreedt. Zo ja, dan kun je de BIOS updaten mbv een noodopstartdiskette. Hoe? Gebruik de GoT Search: [search=bootblock]. Zo nee, probeer een hotflash. Hoe? Gebruik de GoT Search: [search=hotflashen]. Als dat ook niet lukt, dan is je BIOS chip aan vervanging toe. Neem contact op met de mobofabrikant, hardwareleverancier of een welwillend elektroboer.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()