If it aint broke, fix it till it is!
leuk idee... lastig uit te voeren denk ik..
toch mogelijk, zolang je de goede apparatuur ervoor hebt(dremel,mogelijk om te kunnen frezen).Als er nou een logische oplossing was om optische muizen ermee te laten werken was het nog beter.Mat maken misschien?
het zou kunnen je kunt bijv de ledjes niet meteen op de print solderen maar met draadjes verlengen zodat de print in de pckast ligtof in een extern kastje ligt
Verwijderd
optische muiszen kan je wel op een glow pad laten werken
een laagje boeklon of hoe dat spul ook heet
en hij muist weer een eind verder
een laagje boeklon of hoe dat spul ook heet
en hij muist weer een eind verder
maak in het plexie gleuven zeg maar, zodat je vu meter uitstraalt in de gleuven, krijgen je een hele lange vu meter
[] = led
* gevreesde gleuf zeg maar
moet je er alleen voor zorgen dat led 1 niet baan 2 beschijnt, maar een tweaker moet dat lukken
-----[]----[]----[]----[]----[]----[]-------
| |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
|___________________________|
ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is
[] = led
* gevreesde gleuf zeg maar
moet je er alleen voor zorgen dat led 1 niet baan 2 beschijnt, maar een tweaker moet dat lukken
-----[]----[]----[]----[]----[]----[]-------
| |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
| * * * * * * |
|___________________________|
ik hoop dat het idee een beetje duidelijk is
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
hmm, het plaatje is dus een beetje mislukt, maar ik denk dat het idee wel een heeeel klein beetje duidelijk is
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| -----[]----[]----[]----[]----[]----[]----------- | | | * * * * * * | | * * * * * * | | * * * * * * | | * * * * * * | | * * * * * * | |______________________________________________| |
dat bedoel ik jah, thnx
ik begreep het allang
, toch wel weer wat origineels
mm, tof idee, maar alleen 1 probleem, als ik hier thuis kijk naar m'n window, met etch erin...
dan maakt het niet uit waar die led heen schijnt, alles licht toch wel op, dus het zal HEEL moeilijk worden om een led maar een klein stukje van je plexi op te laten lichten..
of je moet het opbouwen uit 2 lagen, waarvan de onderste bestaat uit allemaal strookjes plexi (zie je niet zo heel duidelijk), en dat je in elk strookje een led zet, waardoor DAT strookje oplicht...
ik hoop dat jullie het begrijpen
dan maakt het niet uit waar die led heen schijnt, alles licht toch wel op, dus het zal HEEL moeilijk worden om een led maar een klein stukje van je plexi op te laten lichten..
of je moet het opbouwen uit 2 lagen, waarvan de onderste bestaat uit allemaal strookjes plexi (zie je niet zo heel duidelijk), en dat je in elk strookje een led zet, waardoor DAT strookje oplicht...
ik hoop dat jullie het begrijpen
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L
dacht ik he, ik heb wel hersens, alleen geen geld om het uit te werken
trouwens ook geen interesse in een vu meter trouwens
trouwens ook geen interesse in een vu meter trouwens
offtopic:
Ik ga LED VU meter maken in "die ribbels" van een Cheiftec case
Ik ga LED VU meter maken in "die ribbels" van een Cheiftec case
met die ribbels zou te veel worden denk ik het zijn 20 ledjes 10 per rij(links geluid en rechts geluid).Maar het is een leuk idee vor iemand om ooit uit te voeren.ik heb nl geen dremel
ney man grapjas 
per ribbel 2 ledjes, 1 links, 1 rechts, allbebij naar midden gericht ofzo, dus verticale VU meter totaal 30 ledjes
per ribbel 2 ledjes, 1 links, 1 rechts, allbebij naar midden gericht ofzo, dus verticale VU meter totaal 30 ledjes
jah, het kan, moet maar es ooit een keerp orberen of het ook echt cool eruit ziet
een keerp orberenVenxir schreef op 26 oktober 2002 @ 16:40:
jah, het kan, moet maar es ooit een keerp orberen of het ook echt cool eruit ziet
Pagina: 1