Toon posts:

Mxstream - RNAAPP foutmelding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik probeer bij vrienden adsl te installeren, maar ik zit helemaal vast. Iedere keer als ik probeer in te bellen bij mxstream, komt er een bericht over RNAAPP: Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd blablabla.... Het is ook niet mogelijk om het modem te pingen. Als ik precies op dezelfde manier mxstream installeer op een andere computer, werkt het prima. Op de website van mxstream staat overigens nog dat als je een foutmelding krijgt over RNAAPP dan moet je de netwerkkaart op 10 mbps zetten, maar dit maakt niks uit. Wie heeft de oplossing?

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:17

AvK

Ready Set Go

Haal in Windows Setup het vinkje bij communicatie weg.
(Configuratie scherm - Software - Windows Setup - vinkje weghalen)
Pc opnieuw opstarten.
Plaats het vinkje terug.
Pc opnieuw opstarten......en voila

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Daar heb ik ook eens tijden mee zitten rommellen en ben er toen ook achter gekomen waar het probleem inzit.
Als eerste alle instellingen verwijderen en je netwerkkaart even deinstallen en opnieuw installeren. Als het goed is heb je bij het mxstream pakket een cd'tje gehad met een tooltje erop dat je modem vindt. Dat tooltje moet je even draaien dan zal je zien dat alles wel lekker loopt. Ik was dus vergeten die cd met tooltje te draaien en kreeg dus ook steeds die melding.