Waarschijnlijk een hele domme vraag. Het lukt met maar niet om vanuit Windows 2000 in DOS te komen zodat ik de hele bende weer eens kan formatteren. Ik las dat je de Windows 2000 CD-Rom nodig hebt om te kunnen formatteren, maar die heb ik niet meer.
Heb je al een poging gewaagd om te zoeken ofzo
Hallo JB2001, kun je nou even duidelijk vertellen wat je precies wilt bereiken, want dit is nou niet echt duidelijk.
Wil je in Windows2000 een Command prompt openen of wil je echt in DOS gaan opstarten zonder Windows2000?
Overigens zal ik je in beide gevallen naar de search opties moeten verwijzen....
Wil je in Windows2000 een Command prompt openen of wil je echt in DOS gaan opstarten zonder Windows2000?
Overigens zal ik je in beide gevallen naar de search opties moeten verwijzen....
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Alle andere bootable cd's om een os te installeren kunnen dat ook.
Gewoon met dfisk de partitie vewijderen en een nieuwe maken.
Gewoon met dfisk de partitie vewijderen en een nieuwe maken.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Echt dos zit niet in Win2000.
Maar volgens mij wil je niet in DOS opstarten maar gewoon je schijf formatteren, want daar begon je mee.
Dus zeg nou even wat je ECHT wil bereiken....?
Maar volgens mij wil je niet in DOS opstarten maar gewoon je schijf formatteren, want daar begon je mee.
Dus zeg nou even wat je ECHT wil bereiken....?
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
hehe ja ik wil inderdaad bereiken dat de schijf geformatteerd wordt want dat lukt niet via de command prompt
Hey JB2001,
Meet the search and his nice little friend Tijdelijk extra searchengine..
Wist je al dat je daar een heleboel waardevolle informatie zomaar, ineens, gratis en voor niets uit kunt vissen?
Pak uw hengel vandaag nog op, en doe mee aan de grote search actie!
Search nu, voor het te laat is!
(sorry, lijpe bui).
Meet the search and his nice little friend Tijdelijk extra searchengine..
Wist je al dat je daar een heleboel waardevolle informatie zomaar, ineens, gratis en voor niets uit kunt vissen?
Pak uw hengel vandaag nog op, en doe mee aan de grote search actie!
Search nu, voor het te laat is!
(sorry, lijpe bui).
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()