Welke bios voor DFI P2XBL rev. BE+

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een mobo DFI P2XBL rev. BE+. Maar ik kan op de DFI site (www.dfi.com) alleen de Rev. D vinden. Weet iemand of ik die moet gebruiken of een andere?

Twitter | Linkedin

• Mavvie
Echt niemand??

Twitter | Linkedin

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Waarom gebruik je niet gewoon het bios dat erop staat, is dat niet goed ofzo :?

En je hoeft niet binnen 24 uur te schoppen...

Zie deze file, http://sj.dfi.com.tw/download/BIOS/P2XBLBJ.ZIP

Voor rev. B en C. Valt BE+ ook onder dan denk ik... Staat er echt BE+ op je mobo?

Maargoed, lijkt me normaal dat deze flash werkt.. Anders krijg je (als het goed is :X) ook nog wel de melding dat het bios dat je aan het flashen bent niet bij je mobo hoort.

Maar zo enorm veel verschillen die revisies nu ook weer niet afaik :). Mogelijk zou je met een verkeerd bios het even met een pci slot minder moeten doen oid ;). Maak wel een backup van je huidige bios!

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Mavvie
W3ird_N3rd schreef op 24 oktober 2002 @ 21:34:
Waarom gebruik je niet gewoon het bios dat erop staat, is dat niet goed ofzo :?

En je hoeft niet binnen 24 uur te schoppen...

Zie deze file, http://sj.dfi.com.tw/download/BIOS/P2XBLBJ.ZIP

Voor rev. B en C. Valt BE+ ook onder dan denk ik... Staat er echt BE+ op je mobo?

Maargoed, lijkt me normaal dat deze flash werkt.. Anders krijg je (als het goed is :X) ook nog wel de melding dat het bios dat je aan het flashen bent niet bij je mobo hoort.

Maar zo enorm veel verschillen die revisies nu ook weer niet afaik :). Mogelijk zou je met een verkeerd bios het even met een pci slot minder moeten doen oid ;). Maak wel een backup van je huidige bios!
Sorry type foutje, het is DE+

Twitter | Linkedin

• Mavvie
En trouwens hij is al een keer mislukt. Ik ga hem daarom opnieuw laten flashen bij een EEPROM programmeur

Twitter | Linkedin

• Mavvie
Weet niemand dit? Ik moet nl vandaag weten welke bios er in moet..

Twitter | Linkedin

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

http://sj.dfi.com.tw/download/BIOS/PB61BX0530.ZIP

Is voor P2XBL Rev.D, lijkt me het meest logisch.

Niet slaan als het niet werkt :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Haast is absoluut geen geldige reden om je topic tot tweemaal toe binnen 24 uur omhoog te schoppen. Je zit mijns inziens echt wel lang genoeg op GoT om dat te weten.. Lees anders de FAQ Forumgedrag nog eens aandachtig door.

• Mavvie
BalusC schreef op 25 oktober 2002 @ 22:35:
Haast is absoluut geen geldige reden om je topic tot tweemaal toe binnen 24 uur omhoog te schoppen. Je zit mijns inziens echt wel lang genoeg op GoT om dat te weten.. Lees anders de FAQ Forumgedrag nog eens aandachtig door.
Ok sorry, maar ik wist iemand die mijn bios wilde flashen, dus ik moest er een beetje haast achter zetten. Geldige reden? Het was nl de bios van de server

Twitter | Linkedin

Pagina: 1