Ik heb een SB Live Player 1024, inmiddels is hij al een jaartje of anderhalf oud. Tot nu toe heeft die altijd perfekt gewerkt, maar ik heb nu al 3x gehad dat hij het ineens niet meer deed. In device manager staat hij dan nog steeds zonder problemen in de lijst, maar er komt gewoon geen geluid uit.
Ook al reboot ik Windows, dan nog doet hij het niet. PC helemaal uitzetten: ook geen resultaat. Het vreemde is, dat elke keer als ik de kaart dan uit mijn PC haal en daarna hem er weer in stop, dat hij het daarna ineens wel weer doet.
Ik bedenk me net dat ik eens moet proberen om een audio-CDtje af te spelen als hij het weer eens niet doet, maar ik weet nu dus niet of hij dat wel zou doen dan.
Is mijn Live-je aan het dementeren?
Ook al reboot ik Windows, dan nog doet hij het niet. PC helemaal uitzetten: ook geen resultaat. Het vreemde is, dat elke keer als ik de kaart dan uit mijn PC haal en daarna hem er weer in stop, dat hij het daarna ineens wel weer doet.
Ik bedenk me net dat ik eens moet proberen om een audio-CDtje af te spelen als hij het weer eens niet doet, maar ik weet nu dus niet of hij dat wel zou doen dan.
Is mijn Live-je aan het dementeren?
Bnet pindle#2913
videokaart.