Beginners probleem met UT 2003 level editor

Pagina: 1
Acties:

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Ik ben maar eens begonnen met de bijgeleverde level editor van Unreal tournament 2003, en een aantal basisdingen lukken me al. Zo weet ik dat ik een ruimte maak door b.v. de "Cube brush" te selecteren, een texture te kiezen en vervolgens "substract " te kiezen. Ook kan ik een vorm kiezen, die in een ruimte plaatsen, texture kiezen en "add" te kiezen.
Het vreemde is, zolang ik een cube of een cylinder vorm kies, gaat dat allemaal vlekkeloos. Kies ik echter een trap, dan kom ik in de problemen. Ik kies b.v. een curved staircase, zet die ergens in een ruimte, kies een texture, en klik op "add" en hij zet er wel iets neer, maar geen trap. Er komt een paars framepje in de vorm van een trap tevoorschijn, maar dat is alleen zichtbaar in de 2-D schermen, in het 3-D scherm blijft ie leeg. Het mag echter duidelijk zijn dat ik niet op een paars framepje in mijn level zit te wachten, maar op een "echte" trap.
Wat doe ik fout? Ik heb al wat tutorials zitten bekijken, maar dit probleem ben ik nog niet tegengekomen.

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

Ff kijken Substract doet het bij mij wel, alleen add niet.
Mischien de patch downloaden?

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05-2025

Gooly

Wie? Ik?

Topicstarter
Dat ga ik dan maar eens proberen ja. Omdat ik net begonnen ben twijfel ik er aan of het aan mij, of aan het proggie ligt :)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.