Ik heb een video (dv- pal) gemonteerd in Adobe, deze wil ik echter op een cd opslaan. Wat is dan de beste methode om zo veel mogelijk video met een zo hoog mogelijke kwaliteit op cd te krijgen?
Adobe is een bedrijf. Ik denk dat je het in Adobe Premiere bedoelt. DivX is de beste compressiemethode, download deze van www.divx.com, en dan niet alleen de afspeelgedeelte! Verder kan je wel ff zelf zoeken denk ik zo
Sorry, ik bedoel premiere natuurlijk. Als welk formaat moet exporteren (binnen premiere)?sdomburg schreef op 24 oktober 2002 @ 16:10:
Adobe is een bedrijf. Ik denk dat je het in Adobe Premiere bedoelt. DivX is de beste compressiemethode, download deze van www.divx.com, en dan niet alleen de afspeelgedeelte! Verder kan je wel ff zelf zoeken denk ik zo
Gewoon naar rauw mpeg zou ik doen, wel hoge kwaliteit en dat dan weer omzetten naar DivXVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 16:12:
[...]
Sorry, ik bedoel premiere natuurlijk. Als welk formaat moet exporteren (binnen premiere)?
Installeer DivX en kies export timeline as movie en selecteer bij setting de divx codec
Verwijderd
En mpeg1layer 3(mp3) geluidSurf_dude schreef op 24 oktober 2002 @ 16:45:
Installeer DivX en kies export timeline as movie en selecteer bij setting de divx codec
Ik kan bij bij export niet de divx-codec selecteren. Ik werk met adobe 6.0, moet er misschien een speciale plug-in worden geinstalleerd?
Verwijderd
Heb je ze wel geinstalleerd(DiVX codecs)?Verwijderd schreef op 11 november 2002 @ 10:15:
[...]
Ik kan bij bij export niet de divx-codec selecteren. Ik werk met adobe 6.0, moet er misschien een speciale plug-in worden geinstalleerd?
Export timeline met DiVX codec kan een behoorlijke tijd duren in Premiere(zelfs als je slecht een clip op de timeline hebt zonder wipes en filters duurt het lang)
hoe lang(tijd) is je materiaal? mischien kun je het uncompressed opslaan en daarna met VirtualDub coderen
Ik wil natuurlijk profiteren van de sterke compressiemethode van divx, dus het zijn wel films van een paar uur.Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:26:
[...]
Heb je ze wel geinstalleerd(DiVX codecs)?
Export timeline met DiVX codec kan een behoorlijke tijd duren in Premiere(zelfs als je slecht een clip op de timeline hebt zonder wipes en filters duurt het lang)
hoe lang(tijd) is je materiaal? mischien kun je het uncompressed opslaan en daarna met VirtualDub coderen
Waar kan ik de software vinden om de divx-codecs te intalleren?
Als je meer wilt weten over deze onderwerp, verwijs ik je door naar deze website: http://www.how-to-create-divx.com/adobe/AdobeHome.htm
Hier wordt alles haarfijn uitgelegd + de eventuele proggies die je erbij nodig hebt.
Hier wordt alles haarfijn uitgelegd + de eventuele proggies die je erbij nodig hebt.
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Transcodensdomburg schreef op 24 oktober 2002 @ 16:22:
[...]
Gewoon naar rauw mpeg zou ik doen, wel hoge kwaliteit en dat dan weer omzetten naar DivX
Pagina: 1