WEBN & chill (@IBKR)
Praktisch ieder moederbord heeft wel een BIOS-reset jumpertje/contactpuntje. Dan is hij weer terug bij de default instellingen. Kijk er eens het boekje op na.
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
het is dus een A7V, zoals die jij hebt dus.. maar ik kon geen resetjumper vinden
en ja ik heb goed gekeken, we zijn uren bezig geweest.... dus niet denken dat ik gewoon bij het eerste kleine probleempje meteen hierkom
en ja ik heb goed gekeken, we zijn uren bezig geweest.... dus niet denken dat ik gewoon bij het eerste kleine probleempje meteen hierkom
WEBN & chill (@IBKR)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mijn bios is niet lief[/quote]Sla hem dood!
Don't You stare there, Operate!
Geheugen in een ander slot duwen, dan proberen. HIelp bij mij meerdere keren
Die-hard Brexiteer
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 22:25 schreef BeyondHorizon het volgende:
Geheugen in een ander slot duwen, dan proberen. HIelp bij mij meerdere keren :)[/quote]had ik al gedaan, geen succes
Geheugen in een ander slot duwen, dan proberen. HIelp bij mij meerdere keren :)[/quote]had ik al gedaan, geen succes
WEBN & chill (@IBKR)
De A7V heeft geen jumper, maar twee contactpuntjes die je moet kortsluiten (zet wel eerst de voeding uit). Ze zitten rechtsbovenaan je moederbord (staat in het boekje)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 22:24 schreef seppie het volgende:
Sla hem dood![/quote]vervalt de garantie dan niet?
Sla hem dood![/quote]vervalt de garantie dan niet?
WEBN & chill (@IBKR)
Ok probeer dit.
Zet pc uit en haal stroom eraf. Druk dan de INSERT toets in en houd hem ingedrukt. Zet strook erop en zet pc aan. En voila hoop ik
Zet pc uit en haal stroom eraf. Druk dan de INSERT toets in en houd hem ingedrukt. Zet strook erop en zet pc aan. En voila hoop ik
maar sinds ik dat batterijtje eruit heb gehaald en na 2 uur er weer in gedaan had doet ie echt helemaal nix meer, hij start niet meer op
WEBN & chill (@IBKR)
Of zet je fsb jumpermatig op 90Mhz, dan werkt je geheugen misschien wel op 2-2-2...
hij komt dus niet eens zover meer dat ie een fout aangeeft ofzo, of tot die piepjes aan het begin (1x dat alles goed is, of een mooie politiesirene-loop dat alles fout zit, ik heb het ondertussen al vaak zat gehoord)
hij geeft heel effe aan dat ie stroom heeft en dan nix meer..
hij geeft heel effe aan dat ie stroom heeft en dan nix meer..
WEBN & chill (@IBKR)
Tsja... Alle kaarten, etc erafgehaald en puur met mobo, CPU, DIMM en Videokaart gedraaid neem ik aan.
Vreemd..
CPU, DIMM, voeding, etc al gewisseld om het defecte onderdeel te vinden?
Misschien is je A7V defect geraakt??
Vreemd..
CPU, DIMM, voeding, etc al gewisseld om het defecte onderdeel te vinden?
Misschien is je A7V defect geraakt??
Verwijderd
Kijk eens of je dat batterijtje er wel weer goed in hebt gezet.....b`tje draaien enzo......
ik kijk morgen wel verder, ga nu maar naar bed 
anders breng ik hem morgen eff terug, kijken wat ze ervan vinden dat ik m'n pc binnen een dag zo heb kunnen slopen
anders breng ik hem morgen eff terug, kijken wat ze ervan vinden dat ik m'n pc binnen een dag zo heb kunnen slopen
WEBN & chill (@IBKR)
Pagina: 1