Swop1200 schreef op 24 oktober 2002 @ 14:23:
Mengpaneel voor op een carnavalswagen? Toe maar! CD-speler, versterker en speakers lijken mij ook al wel voldoende, tenzij je het echt luxe wilt aanpakken. 1500watt is ook vrij veel, maar ik weet niet hoe groot je wagen zal zijn.
Probeer er viavia aan te komen, huren zal vrij prijzig zijn (met carnaval zal het bij die bedrijven ook erg druk zijn, dus op tijd reserveren als ik jou was)
Succes!
1500Watt veel

...
Het is voor buiten hoor...
Ik zou eerder aan 3000Watt beginnen, minimaal.
Ik woon in het midden van het land (daar waar de carnaval wel leeft maar niet zo als in het zuiden), en hier rijden de "middel" en "grote" jongens rond met vermogens varierend van 5 tot 10 KWatt. Vorig jaar zelfs 1 met 15KWatt.

(en een groot aggregraat erachteraan...
Een en ander is natuurlijk afhankelijk van je kar en vooral afhankelijk van wat je buren hebben aanstaan!...
Heb jij 1500Watt en je buurkar staat op vol vermogen 5000Watt op te steken dan ben je nergens.
Zelfde vergelijking trouwens ook met 5 KWatt bij jou en 10KWatt bij je buren...
Maar goed, die 10KWatt komt niet echt veel voor. Gezien het aggregator probleem.
Weet je wat je moet doen? Je moet een paar karren koppelen dmv een draadloze audio zender (tegenwoordig veel te koop). Heb je allemaal dezelfde muziek en in plaats van dat je elkaar tegenwerkt werk je met elkaar mee...!
Over een huur adres kan ik ook maar 1 ding zeggen: gouden gids of surf even met google...
Alles kan stuk.