Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Thermaltake case sidewindow gezocht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Een collega van mij heeft een Thermaltake kast gekocht, maar wil nu ook een optionele sidewindow van ze. Deze wordt gewoon gefabriceerd door thermaltake:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/cases/WindowsG0016.jpg

Ik kan em alleen NERGENS vinden met goegel en ook nergens op tweakers of shop sites.. Heeft iemand deze dingen zien liggen ergens? in nederland dan?

thanks!

Verwijderd

Deze deurtjes zijn volgens mij voor al die kasten die op het zelfde chassis gebaseerd zijn hetzelfde (Chieftec, TT etc). Die deurtjes kan je bijvoorbeeld bij de importeur van Chieftec bestellen Progress maar ook verkoopt freezinghardware die deuren maar dan met een kleiner window

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
fucking hell 48 euro voor alleen zo'n zijpaneeltje :D

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

ja, maar je krijgt er wel gratis een kartonnen doos bij hoor B)

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
ja precies.. als je ooit nog eens dakloos word heb je wel een mooie doos!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:58:
ja, maar je krijgt er wel gratis een kartonnen doos bij hoor B)
jij kan het weten ik zie op je icon dat je dezelfde duer hebt !!

Verwijderd

Dat klopt, mijn deur komt bij progress vandaan, vandaar ook mijn kennis over die 'complementary box' en er zit trouwens ook een fan bij (da's wél nuttig)

Verwijderd

wtf € 54,-- voor een simpele window !!
Dat is wel Inclusief fan mag ik hopen !!

• sleeping_hollow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

sleeping_hollow

We want your soul.

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:09:
wtf € 54,-- voor een simpele window !!
Dat is wel Inclusief fan mag ik hopen !!
yep, fannetje zit erbij. Als je die thermaltake Xaser II kast koopt, dan zitten er al zoiezo 5 fans bij, 2x achter, 1x side, 2x front.

You are free to do as we tell you to

Verwijderd

Topicstarter
Is dit diegene met de grote window? of de kleine? ik zie nl geen pics erbij staan...
wel duur..54 pleuro..

Verwijderd

De deur met het grote window heeft een fan erbij. Maar meestal zit zo'n fan zowieso al bij je kast, dus heb je die zowiso al...

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 22:17

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ze hebben ze bij DES in ieder geval. www.des.nl

Verwijderd

Topicstarter
Da's de gehele kast..athans, wat ik op internet kan vinden. net gebeld met DES, en die rukkers hebben alleen maar de complete kast..
Pagina: 1