Toon posts:

[mp3 player] MPman F50 en extern geheugen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb nu al een tijdje de MP-F50 met 128mb intern geheugen, nu is het volgens het boekje alleen mogelijk om er een externe smart media card van 64mb in te stoppen. nu vermoed ik dat er toen dit boekje gemaakt werdt er alleen nog maar smart media kaarten van 64mb voor de consument waren. en er dus vast ook wel een 512 of 128 in kan.

heeft iemand dit al wel eens geprobeerd? of is er een frimware update zodat er dus grotere kaarten dan 64mb in kunnen (heb de site van mp-man al gechecked).

Verwijderd

weet dat dit een oude topic is, maar wil hier ook graag antwoord op

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 15:23

EntonoX

Team leider

gewoon proberen???
ik bedoel als je zelf geen smartmedia kaartje hebt kun je altijd wel een computerzaak binnenstappen en vragen of je dat even kunt testen, toch???

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

ze zitten dan in verpakking en doen er erg moeilijk over, hoop dat er hier iemand is met een f50 in het bezit die het getest heeft...

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
1. smart media is maximaal 128 Mb
2. Ja die worden ondersteund (eerste link in google, mp + f50 + smart + media) http://www.mp3man.nl/product/1599
Drie maanden gewacht op een antwoord op GOT , en ondertussen niet eens even gegooglet ? oei oei oei oei oei ......

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 15:23

EntonoX

Team leider

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 13:36:
ze zitten dan in verpakking en doen er erg moeilijk over, hoop dat er hier iemand is met een f50 in het bezit die het getest heeft...
een beetje computerzaak heeft bij de TD wel zo`n kaartje losliggen hoor :Z... een goede computerzaak dan....

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

EntonoX schreef op 22 januari 2003 @ 15:14:
[...]

een beetje computerzaak heeft bij de TD wel zo`n kaartje losliggen hoor :Z... een goede computerzaak dan....
Niet bij iedereen is een goede zaak in de buurt ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

hehe okej, hier gaat dus wat mis, ik heb et over mpman f50 met 32mb intern, bij dixons op site zeggen ze dat ik kan uitbreiden tot max 256 mb, maar op handleiding van mpman staat 64mb en 128mb er niet bij...

Verwijderd

heb zelf ook de MPman-F50 met 128 mb intern,en die werkt probleemloos met een smartmediacard van zowel 64 als 128 MB.
wel even een waarschuwing als je die kaartjes ook gebruikt voor een digitale camera;
formateer ze IN het apparaat waarin je ze gaat gebruiken en NIET in zo'n losse card-reader.
(of als je ze in de camera gaat gebruiken,formateren in de MPman),dan krijg je problemen.
dus gebruik--- in camera--->formateren in camera
--- in MPman---->formateren in MPman.
Pagina: 1