[Versterker] ONKYO A-8037 zonder handleiding

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• lord.farquaad
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-02-2025
Ik heb vanmorgen bij de kringloopwinkel om de hoek een ONKYO A-8037 Stereo versterker gekocht voor € 25,-. Ik ben er erg blij mee, 'k was al een tijdje op zoek naar een fatsoenlijke versterker voor weinig geld. Natuurlijk zit er geen boekje of niks bij (hij werkt verder prima). Weet iemand een site om een handleiding te downloaden (niet Onkyo.net, daar alleen de nieuwste apparatuur). Of heeft iemand zelf de handleiding en een scanner? (gewoon wat basis informatie neertypen vind ik ook al geweldig).

Ik heb 'm uitgeprobeerd met 2 ouwe Akai luidsprekers van een ouwe stereo set. Nu blijkt natuurlijk dat één van de twee het niet (goed) meer doet. Alleen de hoge tonen komen er een beetje uit. Op zoek naar een fatsoenlijk en betaalbaar setje luidsprekers dus maar... Nu wil ik graag weten of ik (tijdelijk) één luidspreker kan aansluiten om mp3's van de PC af te spelen (zet het geluid dan maar op mono). Of sloop ik zo de versterker?

Bij voorbaat dank,
cje.

Heb inderdaad een mailtje gestuurd naar de importeur [www.acoustical.nl] en kreeg vanmorgen met de post een fotokopie van de orginele handleiding. Plusje voor Acoustical!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Het is voor de meeste (alle?) versterkers niet goed om er maar 1 box op aan te sluiten voor zo ver ik weet, al hoor ik mensen hier ook het tegenovergestelde beweren...

Je wilt de handleiding hebben voor de specs van het beestje neem ik aan ? Heb je al gezocht op de site van onkyo ?

edit mhh, de site van onkyo niks, google nix, vreemd :)

Mother, will they like this song?

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

TheLunatic schreef op 24 oktober 2002 @ 13:53:

Je wilt de handleiding hebben voor de specs van het beestje neem ik aan ? Heb je al gezocht op de site van onkyo ?
"Weet iemand een site om een handleiding te downloaden (niet Onkyo.net, daar alleen de nieuwste apparatuur). "

Dus dat was een beetje een onzinnige opmerking van je :Y)

De opmerking heb je www.google.com al geprobeerd? vind ik daarentegen beter ;)

edit:
Moet je niet net zelf je eigen message wijzigen :)

Ceci n'est pas une signature!

Verwijderd

Probeer de importeur van Onkyo Nederland anders even:

Acoustical Handelsmaatschappij B.V.
Postbus 111
1200 AC Hilversum
Phone: 35-626 06 11
Fax: 35-624 15 78
Email: info@acoustical.nl
Web: www.acoustical.nl

Verwijderd

Gewoon 1 speaker er op aansluiten.
Op het kanaal zonder speaker is nu geen belasting, en kan geen schade aanrichtten.