Toon posts:

netwerkverbinding wordt verbroken

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Ik heb een klein netwerk draaien. Mijn laptop deelt mijn internetverbinding met mijn desktop, dit werkt allemaal goed enzo. Maar het probleem is dat af en toe de verbinding verbroken wordt als ik om mijn laptop aan b.v. aan het Internetten ben of naar bestanden aan het zoeken ben op mijn desktop. De verbinding wordt dat heel ff verbroken maar daarna gaat hij weer verder. Waar ligt het probleem?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

veel info zeg :/
het ligt aan je laptop :? 8)7

Hoe deel je? lijkt me wel handig om te weten, btw delen met je laptop, kan je dat niet beter met die desktop doen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik deel mijn internetverbinding via mijn desktop... ik heb op beide pc's XP Pro draaien.........

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Kink in de kabel?? Of heb je WIFI? Ik lees het toch goed dat de verbinding tussen jouw 2pc verbroken wordt of die met internet??

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn verbinding tussen mijn laptop en pc wordt af en toe verbroken ja. Ik heb geen Wifi en er zit ook geen kink in de kabel

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Wat voor sneleid en protocollen babbel je? Het zou kunnen dat je een stack overflow krijgt. Ohja, zet netbeui uit als die aanstaat. En ik zou voor de zekerhijd toch ff de kabel vervangen, je weet maar nooit ff er niet toch een kink inzit (vooral bij de stekker)

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.