[Win2K] Kan spontaan geen users meer aanmaken

Pagina: 1
Acties:

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:43
Help!
Toen ik vandaag een aantal users moest aanmaken die morgen nodig zijn kreeg ik opeens een foutmelding bij het op de 'Voltooien' knop drukken om het aanmaken van een user te bevestigen.
De foutmelding is:
Kan het gebruikersobject niet maken. De meest waarschijnlijke oorzaak hiervoor is dat voor het huidige domein- of groepsbeleid een wachtwoord is vereist. Klik op Vorige om terug te gaan naar de wizard en een wachtwoord op te geven.
Het klopt dat ik geen WW opgeef.
Als ik wel een WW opgeef zegtie dat het WW niet goed is vanwege deze domein- groepsbeleid.

Dit laatste heb ik net uitgezet. Maar er stond ook niets in van dit soort dingen...

Verwijderd

is dit een stand alone machine of een domein?
en wat ben jij in dat domein?

• RiCk
Domein :)
Er staat trwns Exchange server 2000 op met SP2, en dit probleem doet zich voor sinds dat ik SP2 heb geinst, of iig nadat!...

Ik ben gewoon Admin!

Ik kan alles aanmaken, behalve gebruikers gvd!!

Verwijderd

RiCk schreef op 24 oktober 2002 @ 13:38:
Domein :)
Er staat trwns Exchange server 2000 op met SP2, en dit probleem doet zich voor sinds dat ik SP2 heb geinst, of iig nadat!...

Ik ben gewoon Admin!

Ik kan alles aanmaken, behalve gebruikers gvd!!
bij gewoon admin neem ik aan domain admin, want als je local admin bent werkt het idd niet.
Klopt je dns etc. wel?

• RiCk
Voor zover ik weet wel,
damn dat word dcpromo draaien :(

enige melding die ik zie:

De DNS-server kan de inventarisatie die Active Directory voor de zone piot.local uitvoert niet voltooien. Deze DNS-server is geconfigureerd om Active Directory-gegevens te gebruiken voor deze zone en kan de zone niet laden zonder deze gegevens. Controleer of Active Directory juist functioneert en voer de inventarisatie van de zone opnieuw uit. De fout wordt beschreven in de gegevens van de gebeurtenis.