[hosting] Communication Server MX

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

Topicstarter
Een klant heeft ons benaderd om een web-app. te maken met webcams en geluid.

Nu hebben we veel ervaring met Flash en door het uitkomen van de Communication Server lijkt dit ook een ideale oplossing.

Nu heeft dat ook weer echter zijn beperkingen: de hosting
Vandaar de volgende vraag:
Zijn er hier al mensen met ervaring over het (laten) hosten van de Communication Server MX?

Ik ben benieuwd! :)

Verwijderd

Hij staat er bij de search vast wel tussen ;)

• tie-rep

tie-rep

nu met ir. !

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 12:44:
Hij staat er bij de search vast wel tussen ;)
en: is je moeder trots op je?!

lijkt me niet :P
volgens mij ken je het hele pakket namelijk niet! ;)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:08
Mr. Hahn 'k Zeg maar zo, zeg jij maar even niks. :/

Communication Server is redelijk nieuw en is vrij weinig over te vinden. tie-rep Zou zelf ook wel hebben gezocht voordat hij hier een thread zou openen...

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Dedicated server is makkelijkste oplossing waarschijnlijk :), helaas is dit vrij prijzig dus weet niet of dit voor jouw werkgever haalbaar is?

Verwijderd

sorry hoor...? :X

• McVirusS

• McVirusS
Oeps, niet helemaal goed gelezen, je vraagt dus ervaringen...hmm, heb ik niet echt, wellicht moet je het zelf een keer proberen met trial versie?

Verwijderd

Heb je een quicklink met benodigde server specs van Communication Server MX? Misschien is het wel interessant om aan te bieden... Verder kun je een dedicated server nemen zoals McVirusS al zei, dan heb je natuurlijk de beste (en waarschijnlijk duurste) oplossing. ;)

EDIT:
http://www.mediatemple.ne...ions/macromedia/flashcom/

EDIT:
en te laat. :|

• tie-rep

tie-rep

nu met ir. !

Topicstarter
McVirusS schreef op 24 oktober 2002 @ 12:55:
Oeps, niet helemaal goed gelezen, je vraagt dus ervaringen...hmm, heb ik niet echt, wellicht moet je het zelf een keer proberen met trial versie?
idd: ervaringen :P :)

We hebben hem hier al wel lokaal getest en dat gaat prima.

Maar aangezien we hier niet met een dikke blackfiber-kabel aan de buitenwereld verbonden zijn, was de vraag of er al mensen uberhaupt dit hebben laten hosten bij een provider. (En dan het liefste niet met een dedicated server)

ik ga even je linkje checken..

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02:40

Pelle

🚴‍♂️

* Pelle roept B-Top erbij.. B-top!!!!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

yes...commserver roelt. wij hebben zelf intern een comm server draaien bij de omroep en ralph ( b-top ) draait volgens mij bij Planet ook intern een. Dat is dus een zelfde soort situatie als dat je zelf een server plaatst (colo) of huurt (dedicated) bij een provider.

Reden is gewoon puur kosten, en service. Er zijn simpelweg nog geen NL Flashcomm providers dus moet je alles zelf doen. De enige die me te binnen schiet is idd Mediatemple, die stonden met een standtje op Flashforward NYC dat aan te kondigen.

Kortom, zelf server regelen (colo of dedicated) en flashcomm license en gaan maar :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

tie-rep schreef op 24 October 2002 @ 12:43:
Een klant heeft ons benaderd om een web-app. te maken met webcams en geluid.

Nu hebben we veel ervaring met Flash en door het uitkomen van de Communication Server lijkt dit ook een ideale oplossing.

Nu heeft dat ook weer echter zijn beperkingen: de hosting
Vandaar de volgende vraag:
Zijn er hier al mensen met ervaring over het (laten) hosten van de Communication Server MX?

Ik ben benieuwd! :)
JAAAAAAAAAAAAAAAA!! Die is er... we zijn nu in de testfase aan het afronden en gaan het over pakweg 2 weken commercieel aanbieden... Gewoon shared FlashComm hosting zoals het hoort! We doen het natuurlijk op linux :) Als webservers bij ons (linux, windows, coldfusion) kunnen er mee connecten... Mocht je interesse hebben, mail dan even naar *spam* of bel even!!

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 08-07-2003 16:19 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-08 13:41
Hey WebWizard_NL is natuurlijk wel leuk, maar ze houden hier niet zo op reclame...

Misschien kan je vertellen of je het werken ermee prettig vind enz. ik ben namelijk ook geïnterreseerd :)

|>

Verwijderd

Simon,

Sorry... maar ik spreek meer mensen die er naarstig naar op zoek zijn (geweest) en er is in NL nog officieel niemand die het aanbiedt en ik wil alleen maar helpen... Tot nu toe zijn wij nog steeds de enige. We hebben er ook heel veelvuldig contact over met Macromedia Benelux.

Anyway, naar ons idee is de client-side wel in orde qua toepassing bedoel ik. We hebben het getest met meerdere webcams, microfoons e.d. en werkt inderdaad bijzonder makkelijk en meteen. Voor ons als hostingprovider is het toch nog best pittig omdat met name het logging-verhaal erg lastig is om per vhost te scheiden en om qua omvang van datatraffic en registratie in de gaten te houden. Iets wat juist erg uit de klauwen kan lopen als je niet op let.

We zijn er hier in ieder geval laaiend enthousiast over... Nu de rest nog als ze van ons horen :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

WebWizard_NL: leuk dat je het meld, maar zet het dan in je sig ofzo (als je username zelf nog niet genoeg is), hiervoor hoef je geen oud topic te kicken; dan noem ik het spam

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.