Wat is het meest gebruikersvriendelijke capture en bewerkingsprogramma voor video (camcorder)?
Bij voorkeur dient het programma Type-2 DV formaat af te leveren?
Bij voorkeur dient het programma Type-2 DV formaat af te leveren?
Heb je pinnacle Studio wel eens geprobeerd? Werkt overigens volgens mij alleen met pinnacle kaartenBigSurf schreef op 24 oktober 2002 @ 12:47:
Capture, onverslaanbaar: www.ScenalyzerLive.com. Je kunt het DV type zelf kiezen en een tape wordt naar losse scenes geschreven gebaseerd op de timecode. In geval van 2 of 4Gb limiet, begint het programma automatisch een nieuwe file.
Bewerking, ieder z'n voorkeur denk ik.
Voor capture? Nee, ik gebruik Scenalyzer Live voor het capturen en Premiere 6.5robbertb schreef op 24 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
Heb je pinnacle Studio wel eens geprobeerd? Werkt overigens volgens mij alleen met pinnacle kaarten
weet iemand dit zeker?robbertb schreef op 24 oktober 2002 @ 13:33:
[...]
Heb je pinnacle Studio wel eens geprobeerd? Werkt overigens volgens mij alleen met pinnacle kaarten
Verwijderd
Verwijderd
In vastlopen jah!
Nee, werkt ook met standaard Firewire kaarten/poorten. De versie voor analoge camera's zal inderdaad waarschijnlijk alleen met Pinnacle kaarten werken.robbertb schreef op 24 oktober 2002 @ 13:33:
[...]