99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
volgens mij is de schrijver van het artikel niet helemaal op de hoogte van de stand van zaken
Op hun site (http://folding.stanford.edu/) is er niks over te vinden. Verder is het WebWereld-artikel heel vaag. Het zal dus wel niet.
mooi artikel joh! effe wat 'nieuws-dat-geen-nieuws-is-omdat-het-niet-klopt' en dan een verhaaltje over SETI!
Verwijderd
Welnee, F@H loopt niet zomaar af met het vinden van "de" sleutel, die bestaat nl. helemaal niet. Verder draait de F@H client ook voor G@H dus zelfs al ZOU F@H "klaar" zijn is er niets aan de hand.
N.B.: G@H draaien met de F@H client levert je ook F@H punten op.
N.B.: G@H draaien met de F@H client levert je ook F@H punten op.
Gelijk maar even een berichtje geplaatst. 4 reacties tot nu toe, maar al deze mensen moeten natuurlijk, voor zover ze dat nog niet zijn, natuurlijk even op de hoogte gebracht worden van het bestaan van DPC.
Ik vermoed dat ze allemaal al lid zijn, maar niet geschoten
-edit-
HOEI! Mijn reactie staat er al bij zie ik.
Ik vermoed dat ze allemaal al lid zijn, maar niet geschoten
-edit-
HOEI! Mijn reactie staat er al bij zie ik.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
jullie hebben het fout.
er is bij het project een eigenschap van eiwitten ontdekt.
(iets van hoe eiwitten aan hun 3d-eigenschappen kom ofzo)
heb ik ergens anders gelezen.
een doorbraak zeg maar.
f@h is dus niet afgelopen, maar heeft een succes.
een doorbraak zeg maar.
Das mooi
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
[irri-mode] Dus heb ik het goedgp500 schreef op 24 oktober 2002 @ 13:44:
jullie hebben het fout.![]()
een doorbraak zeg maar.
Dit is het artikel in Nature waar het bericht op webwereld op slaat denk ik: http://folding.stanford.edu/papers/SnowNature2002.pdf
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Euh... heren er staat nergens in het artikel dat F@H afgelopen is er staat alleen dat er met behulp van F@H ze een aantal ziektes beter kunnen analyseren 
zie maar:
zie maar:
de rest gaat alleen maar over setiEen team van de Stanford University in Californië riep internetgebruikers twee jaar geleden op om de rekenkracht van hun computers ter beschikking te stellen voor het project Folding@Home.
De rekenkracht gebruikten de wetenschappers om een biologisch probleem over het 'vouwen' van eiwitten te ontrafelen. Met succes, zo schrijven zij in het wetenschappelijke tijdschrift Nature. De resultaten van het onderzoek kunnen van pas komen bij het begrijpen van ziektes als Alzheimer en Parkinson.
Naar aanleiding van dat artikel. Er vraagt iemand in die reacties dat er geen linux varianten zijn. Wie roept er even wat projecten waar DPC aan mee doet en waar ook linux clienten voor zijn. Kan ik dat daar even posten en misschien wat members aantrekken
Folding@homeMobster schreef op 25 oktober 2002 @ 16:40:
Naar aanleiding van dat artikel. Er vraagt iemand in die reacties dat er geen linux varianten zijn. Wie roept er even wat projecten waar DPC aan mee doet en waar ook linux clienten voor zijn. Kan ik dat daar even posten en misschien wat members aantrekken
Genome@home
Muon
Seti
OGR(en andere distributed.net projecten)
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Ik had daar al op gereageerd dat er wel clients zijn voor andere systemen, inclusief een paar voorbeelden, ook van projecten waar je bijvoorbeeld een Solaris-client kunt downen. Maar de reactie is zeker afgekeurd ofzo
Ik kan hem niet terugvinden. Het was verder een hele keurige reactie onder naam van [DPC] GerbenW.

Ook nog een poging gewaagd. Je weet het niet
Pagina: 1