Toon posts:

red alert 2 probleem met installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik draai al een geruime tijd met veel plezier op xp pro maar nou snap ik iets niet.
eerst kon ik gewoon red alert 2 installeren, via de cd gewoon.. maar als ik hem nu wil installen dan krijg ik een werkbalk onderin die normaal met tekst is gevuld maar nu zit er een wit vlakje in en na ongeveer 10 a 15 seconden valt mn monitor uit en draait mn pc nog wel.dit is al vaker gebeurd met andere spellen maar daar dacht ik van dat ze niet goed zijn binnen gehaald.dit is mijn originele die het wel doet bij vrienden.ook heb ik geprobeerd om de cd via mn hd te installen maar hetzelfde result.
ik draai op een amd duron 750 mhz met 60 gig en een abit kt 7a mobo.
videokaart is een nvidia/asus?? gforce2 v7100 met tv out.deze draait nu met de driver 4.0.7.2. heb ook al andere drivers geprobeerd zoals 4.0.5. x enz..
wie snapt dit probleem en kan me helpen..

Verwijderd

Topicstarter
ik trouwens maar ook even dirct x 8.1 binnengehaald

Verwijderd

Topicstarter
zit ook een hulp progje bij red alert 2 bij die heb ik effe geprobeerd.direct draw doet het de 1e en de 2e test en dan valt mn beeld uit.bij direct x valt hij meteen uit..
iemand ;( :?

Verwijderd

Misschien is je hardware wel gewoon gaar aan het worden heb je daar al naar gekeken :?

offtopic:
Edit volgende keer je posts zodat je 1 bericht heb en niet 3 achter elkaar

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als hij die test niet eens haalt, ligt het aan je PC/drivers/XP, iig niet aan het spel, het enige wat je niet moet doen bij de RA2 install is ALT+Tab naar een ander programma, omdat je anders de installatie niet meer inkomt.

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025

ALF

Ik heb Ra 2 onder Windhoos Xp draaien maar wou wel installeren en hij speelt ook nog eens dus zal wel aan je pc liggen

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 19:46

Largo

Donderdraak

Ik draai RA2 ook op XP pro, en bij mij schakelt RA in eerste instantie niet naar de goede resolutie, hetgeen resulteerd in een zwart scherm.
Monitor uit, 10 sec wachten, monitor aan. Dan werkt hij weer.

Dit ligt volgens mij aan de hardware. (ik heb zo'n gare Geforce 1 (SE) van Guillemot).
Pagina: 1