Beste mensen,
Ik heb een - denk ik - klein probleem, kom er alleen zelf niet uit.
In Dreamweaver heb ik een nested frameset opgebouwd. Alle frames hebben ieder hun unieke naam. Zo heeft een van mijn frameset de naam "content"
Verder heb ik Flash een dynamisch menu gemaakt met knoppen erin. Het Flash menu staat in dreamweaver in het frame geheten "menu"
Nu heb ik ik Flash aangegeven, middels de GetUrl functie, dat de knop "nieuws" in het flash menu de pagina "news.htm" moet openen in het frame "content"
DIT DOET HET DUS NIET. Misschien weet iemand van jullie of er iets mis is met mijn flash code. Hieronder heb ik het even samengevat:
on (release) {
getURL("/storm/news.htm","content");
}
En echt het frame content bestaat gewoon.
Zijn er mogelijkheden om dit op te lossen of anders te doen?
Alvast grazie voor jullie hulp!
Grazie,
Don
Ik heb een - denk ik - klein probleem, kom er alleen zelf niet uit.
In Dreamweaver heb ik een nested frameset opgebouwd. Alle frames hebben ieder hun unieke naam. Zo heeft een van mijn frameset de naam "content"
Verder heb ik Flash een dynamisch menu gemaakt met knoppen erin. Het Flash menu staat in dreamweaver in het frame geheten "menu"
Nu heb ik ik Flash aangegeven, middels de GetUrl functie, dat de knop "nieuws" in het flash menu de pagina "news.htm" moet openen in het frame "content"
DIT DOET HET DUS NIET. Misschien weet iemand van jullie of er iets mis is met mijn flash code. Hieronder heb ik het even samengevat:
on (release) {
getURL("/storm/news.htm","content");
}
En echt het frame content bestaat gewoon.
Zijn er mogelijkheden om dit op te lossen of anders te doen?
Alvast grazie voor jullie hulp!
Grazie,
Don