[3210] Luidsprekertje zit los :S

Pagina: 1
Acties:

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
Ik heb laatst geprobeerd blauwe ledjes in mijn 3210 te solderen. Dit is toen niet echt gelukt :) . Alleen heb ik de schroefjes waarmee het plaatje in de telefoon vast zit nooit meer vastgeschroefd. Nu wilde ik gister dus even mijn SIM-kaart eruit halen. En toen viel de hele handel eruit.. stom stom stom. Ik zet hem dus weer in elkaar, alleen blijkt nu dat dat luidsprekertje los in de telefoon rammelt. Ik krijg hem op geen enkele manier vastgeklikt ovzo. De telefoon werkt nog wel gewoon, alleen het luidsprekertje niet meer. Heeft iemand ervareringen hoe die vastzit? Het betreft dus een Nokia 3210.

• _WgV_
  • Laatst online: 20-05 09:11

_WgV_

It's a magical world!

Ik zou het gewoon vastlijmen. Als het hetzelfde zit als bij de 3310 dan zal dat wel werken.

#StopBurningStuff

• Stimp
maar het enigste probleem is dat ik dan niet zeker weet of dat luidsprekertje dan wel werkt. En vastlijmen gaat ook vrij moeilijk, want dan zou ik hem op de plaats waar het luidsprekertje contact maakt met de telefoon moeten plakken.

• Stimp
*subtiel schopje* Niemand een idee hoe het luidsprekertje officieel vast moet zitten of iets dat me verder kan helpen?