[Win98se] Snelkoppelingen ineens corrupt...

Pagina: 1
Acties:

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 16:29
Nadat ik gister mijn computer de hele dag gebruikt heb, deze op de juiste manier afgesloten heb, startte ik vanmorgen mij pc op.

Ik bleek ineens een 5-tal extra iconen op mijn bureaublad te hebben. O.a. Messenger service, Mijn documenten (had ik verwijderd), Outlook Express (had ik dus ook al verwijderd).

Mijn office 2000 snelkoppelingen deden het niet meer. Nadat ik in de Office map de exe bestanden probeerde aan te klikken, kreeg ik ook hier de melding dat er iets mis was met de bronmap :? CDtje erbij gepakt, nogmaals de install gedraaid, (was binnen 3 minuten klaar...), en vervolgens werkte alles weer.

Even later explorer opgestart, moest ik de hele connection wizzard doorlopen, terwijl gisteren dus alles nog werkte. Cookies en favorieten werkten nog wel.

Zojuist een zip bestand gedownload en geopend, moest ik ook de hele install wizard van Winzip weer doorlopen :? Ook bleek ik ineens weer een trial versie te hebben...

Nu lijkt het erop dat alles weer zo'n beetje het oude is, de grote vraag blijft echter wat dit nu geweest is. Iemand enig idee? Vind het namelijk niet zo'n fijne gedachte dat dit vaker gaat gebeuren, kost me toch wat tijd, die ik nuttiger kan gebruiken.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

a) wat is het os??

Lijkt erop alsof je inlogt onder een andere naam.

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 16:29
Win98se (zie titel :) )
Ik moet op het netwerk inloggen, doe dit onder mijn eigen naam (anders zou login/password combi niet meer kloppen.

Het lijkt inderdaad op de "problemen" die je in XP soms hebt met een multiuser systeem

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Verwijderd

euhm profiel kwijt/corrupt ofzo lijkt me. desktop hoort bij je gebruikers profiel en zo te lezen maak je daar gebruik van. als dat corrupt raakt krijg je een basis set instellingen terug.