[RTCW] Nieuwe wildwest mod is 1337!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 19:47

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
hierkun je de mod downen.
Lijkt me dus echt een supervette mod. Doet me denken aan outlaws alleen dan ff mooiere graphix.
Nog wat screens:

Afbeeldingslocatie: http://www.deevickery.btinternet.co.uk/ww/images/town_over.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.deevickery.btinternet.co.uk/ww/images/screens/Hacienda09.jpg

wat is jouw mening over deze UBERmod?

* Sebje is em aan het downen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het MP of ook SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-07-2022

SebaZ

High Tech!

Werd wel tijd tijd er eindelijk een mod kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf. Wie heeft het al gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja heeft iemand het al geprobeerd?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

Maxow

Hidden Sound System

SebaZ schreef op 24 oktober 2002 @ 12:41:
Werd wel tijd tijd er eindelijk een mod kwam :)
uhm.. waarom?? tis gewoon Q3 engine die een beetje gechanged is, dus zou het net zo goed een Q3 mod kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 17:09

Chiron

Moderator Discord
ziet er uber vet uit! maar ben em nog aan het downloaden (mijn noors was niet zo geweldig ;))

85 mb

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

oh plz laat weten hoe die is!!

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
hm ik vind momenteel geen enkele multiplayer server en als ik zelf een server op wil starten hangt ie omdat er een script niet klopt, denk dat ik nog ff wolfenstein bij moet werken naar de laatste pointrelease

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

MaxOW schreef op 24 oktober 2002 @ 13:40:
[...]

uhm.. waarom?? tis gewoon Q3 engine die een beetje gechanged is, dus zou het net zo goed een Q3 mod kunnen worden :)
Ohw..dus RTCW is een Q3 mod :P

Technisch gezien heb je wel gelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ schreef op 24 oktober 2002 @ 20:57:
[...]

Ohw..dus RTCW is een Q3 mod :P

Technisch gezien heb je wel gelijk 8)
RTCW is uitzuigerij

punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebaZ

SebaZ

High Tech!

RTCW is prima game...Q3 engine is gewoon goed...waarom zou je dan nieuwe engine maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Haha, het ziet er wel funny uit :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
De eerste die nogmaals een slecht woord over RTCW durft te zeggen krijgt met mij te maken >:)

RTCW is kewl man! Ik heb de mod net binnengehaald. Nu eerst eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Lijkt me wel gaaf :D
Nooit echt een wild west spel gespeelt, behalve Mad Dog nog iets :P

Als ik eens tijd heb zalk 'm downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
halve avond gespeeld hij is goeoeoeoeoed

in het begin zit je wel ff te kloten van wtf het spaans vliegt je om de oren, en je weet ook nog niet exact wat de precieze klassen inhouden, maar het is net als rtcw je hebt een soldier, een engineer (is nu miner) een medic en een luit, iig iemand die met ammo kan gooien

wapens zijn echt droog en echt aangepast aan die tijd.. sniperen vanaf 3 km afstand is dus meer een kwestie van geluk want een scope heb je niet

en snelvuur is er ook niet bij, het komt dus aan op precies mikken en vuren.. verder kan je ook nog met leuke bommetjes gooien, of zelfs staven dynamiet >:)

enige minpuntjes tot nu toe is dat ik geen hol van het mines level snap en dat het lopen af en toe echt uber traag gaat en dat het soms lastig herkennen is wie je vijand is en wie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Hoe kom je in hemelsnaam in de mijnen? Ik kan de ingang niet opblazen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
M@NIC schreef op 24 oktober 2002 @ 21:35:
Lijkt me wel gaaf :D
Nooit echt een wild west spel gespeelt, behalve Mad Dog nog iets :P

Als ik eens tijd heb zalk 'm downen :)
Mad Dog McCree 1 & 2 :Y)

Heeeey Mad Dog!!!!

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:44

Maxow

Hidden Sound System

offtopic:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Maddog McCree _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

izz die mod SP of MP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 22-09 16:57
Hehe, net ff gespeelt, eigenlijk helemaal geen tijd voor maar ja :P
Hijs erg leuk alleen schieten de wapens gewoon te snel.
En de wapens mogen ook wel iets meer damage doen, ook de maps zijn een beetje zwak.

Maar daar word vast wel aan gewerkt, hijs leuk :Y)

MaxOW > MP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SebaZ schreef op 24 oktober 2002 @ 21:30:
RTCW is prima game...Q3 engine is gewoon goed...waarom zou je dan nieuwe engine maken...
gewoon q3 engine gebruiken, maar dan niet voor 60 euro verkopen :( doe dan voor 30 ofzo, misbruik van bekentheid vind het, maar als het verkoopt... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eGo2K
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-06 18:49

eGo2K

De vraag .. (zie sig)

Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 20:24:
[...]

gewoon q3 engine gebruiken, maar dan niet voor 60 euro verkopen :( doe dan voor 30 ofzo, misbruik van bekentheid vind het, maar als het verkoopt... :{
Overdrijven is ook een kunst hoor :{. Toen 'ie net uit was kocht ik hem voor 40 Euro by de Dynabyte. (10% klantenkorting, maar hey.. ik heb me daar aan de balie aangemeld) :{

Bovendien was het spel totaal anders van opzet, uitgebreide multiplayer, binnenkort ook nog een addon etc. etc..

... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebje
  • Laatst online: 23-09 19:47

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
[...]

Alleen jammer dat de licentie van die Engine zo duur is he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
[...]

Hetzelfde geld dus voor Jedi Knight II? SOF II?
Grey Matter heeft dik moeten betalen voor die Q3 engine license, dus dat moeten ze toch op een manier terugverdienen, en RtCW MP is zeker geen uitzuigerij, de 4 perfect gebalanceerde classes samen met vette maps... Daar kan IMHO geen Q3 MP aan tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
RedTop schreef op 25 oktober 2002 @ 12:54:
Hoe kom je in hemelsnaam in de mijnen? Ik kan de ingang niet opblazen!?
om iets op te kunnen blazen moet je engineer zijn en die heet in deze mod 'el minero' ;)

je moet dus echt zo'n pakketje dynamietstaven neerleggen, en dan met een aparte tool die meuk aansteken, met zo'n enkele dynamietstaaf lukt het je nooit, dat is alleen maar een iets krachtigere tegenhanger van de handgranaat in rtcw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-my
  • Laatst online: 21-05 16:08

Tom-my

w03iz0rz

*blieb* downloading :P

k***te vergeten dat ik geen goede key heb voor rctw :( :X

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
FanToom schreef op 27 oktober 2002 @ 07:40:
*blieb* downloading :P

k***te vergeten dat ik geen goede key heb voor rctw :( :X
mee t00 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:23

L0g0ff

omg

Zijn er verder nog goeie mods voor rtcw :?

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
zow al redelijk bezig met deze mod, alleen er zijn nog maar 2 servers waar ik een beetje een fatsoenlijke ping op kan halen (zo rond de 60, terwijl de andere 8 server ruim boven de 2 a 300 zitten :()

er zullen best nog meer mods zijn maar geloof me dit is echt veruit de beste mod voor rtcw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Nou ik heb het ff gespeeld maar de wapen skins zijn om te huilen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
hoe bedoel je? ik vond het er allemaal wel redelijk authentiek uitzien... zeker als je bedenkt dat het door een paar hobbyisten inelkaar is gezet en gewoon gratis te downloaden is van inet... echt respect daarvoor...

en wat er niet is kan nog komen, ze zijn druk bezig met ontwikkelen dus wie weet binnenkort een update, ik denk dat er sowieso meer levels aan gaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff

L0g0ff

omg

Ener-G schreef op 28 oktober 2002 @ 00:16:
hoe bedoel je? ik vond het er allemaal wel redelijk authentiek uitzien... zeker als je bedenkt dat het door een paar hobbyisten inelkaar is gezet en gewoon gratis te downloaden is van inet... echt respect daarvoor...

en wat er niet is kan nog komen, ze zijn druk bezig met ontwikkelen dus wie weet binnenkort een update, ik denk dat er sowieso meer levels aan gaan komen
Eeehh bijna alle mods zijn toch door hobbyisten in elkaar gezet :? Maar ik ben het verder wel met je eens dat we zwaar respect moeten hebben voor die mappers en moddellers _/-\o_

Overigens is het natuurlijk wel zo dat de ene mod wat mooier is dan de andere en daarom ook mijn oordeel. Ik hoop dat ze nog een paar extra mensen kunnen vinden en vervolgens die mod wat strakker maken. Want ik heb return to castle wolvenstein ook (legaal) en een paar extra mods is altijd wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
mja ze zijn nog druk bezig met ontwikkelen, en die gasten hebben zelfs een forum ingericht voor feedback van de gebruikers van de mod..

maar zijn er nog meer van dit soort mods voor wolfenstein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker, maar dat pak is wel anderhalf keer krachtiger. Verder heal je zelf weer tot 69 (als je stamina vol is) en ga je lanzamer bewegen naarmate je health minder is.

Eey banditos!
Im a-likin it like this

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ze moeten maar eens beginnen met een echte Western FPS. Daar zou best markt voor zijn, mij lijkt het wel gaat iig.

Pagina: 1