M'n mammaplank (MSI694D) is een 'engineering sample' en heeft een RAID controller ipv een normale Ultra100 controller. Dus met een beetje DoeHetZelfen is mijn MSI694D BIOS nu voorzien van FastTrack100 BIOS code. En heb ik op de primary/slave connector twee weerstandjes gesoldeerd.
Het werkt nu allemaal, en het zal vast wel erg snel zijn enzo. Maar hoe snel is snel?
Config: Win2k; Promise PDC20267 U100/RAID controller; 2x IBM DLTA 30GB drives; SiSoft Sandra 2000
Drive Index: 43256
Ik heb een GoT search gedaan op RAID en heb veel interessante info gevonden, waar ik dus mijn harddisk keuze op gebaseerd heb, maar ik had graag wat vergelijkings materiaal, en dat kan ik niet vinden.
Dus als iemand ook RAID0 (2 disks striped) heeft lopen...
Het werkt nu allemaal, en het zal vast wel erg snel zijn enzo. Maar hoe snel is snel?
Config: Win2k; Promise PDC20267 U100/RAID controller; 2x IBM DLTA 30GB drives; SiSoft Sandra 2000
Drive Index: 43256
Ik heb een GoT search gedaan op RAID en heb veel interessante info gevonden, waar ik dus mijn harddisk keuze op gebaseerd heb, maar ik had graag wat vergelijkings materiaal, en dat kan ik niet vinden.
Dus als iemand ook RAID0 (2 disks striped) heeft lopen...