Wij willen thuis (eindelijk) overgaan op de aanschaf van een DVD speler. Maar, 'natuurlijk', voor mijn ouders is het belangrijk dat het ding de fysieke plaats van de CD-speler overneemt. En die is niet zo breed, en een DVD speler wel. Dus, oplossing, een combinatie van VHS en DVD in een, zodat de videorecorder er ook uit kan, dan is er ruimte zat.
Nu ben ik zelf niet zo'n fan van die combo's. Natuurlijk is het zo, als er een van de twee het leven laat is de andere ook niet zo leuk meer, maar ook heb ik het idee dat je veel opties van je DVD-speler misloopt. Zo denk ik dat het niet makkelijk zal zijn om 'em regiovrij te maken, wat voor mij belangrijk is om films uit Amerika te kunnen bekijken.
Ik heb nu zelf een aantal van deze combo's gevonden.
LG DVC-5930 : DVD, CD, CD-R(W)
Samsung SV-DVD6E : DVD, DVD-R, CD, CD-R(W), MP3
Nu heb ik een aantal vragen. Ik wil alvast opmerken dat de speler wordt aangesloten op een Quad 2-kanaals versterker, termen als AC3 en DTS doen er dus even niet toe.
Leveren deze spelers goed beeld, vooral bij DVD ?
Is er iemand die mijn kan vertellen over goede danwel slechte ervaringen met welke DVD/VHS combo dan ook ?
Nu ben ik zelf niet zo'n fan van die combo's. Natuurlijk is het zo, als er een van de twee het leven laat is de andere ook niet zo leuk meer, maar ook heb ik het idee dat je veel opties van je DVD-speler misloopt. Zo denk ik dat het niet makkelijk zal zijn om 'em regiovrij te maken, wat voor mij belangrijk is om films uit Amerika te kunnen bekijken.
Ik heb nu zelf een aantal van deze combo's gevonden.
LG DVC-5930 : DVD, CD, CD-R(W)
Samsung SV-DVD6E : DVD, DVD-R, CD, CD-R(W), MP3
Nu heb ik een aantal vragen. Ik wil alvast opmerken dat de speler wordt aangesloten op een Quad 2-kanaals versterker, termen als AC3 en DTS doen er dus even niet toe.
Leveren deze spelers goed beeld, vooral bij DVD ?
Is er iemand die mijn kan vertellen over goede danwel slechte ervaringen met welke DVD/VHS combo dan ook ?
Mother, will they like this song?