I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Als je onderdelen wilt: http://www.tweakers.net/pricewatch
En de beste prijs/kwaliteit systemen? Even wat reviews lezen en kijken welke winkel het systeem als goedkoopste aanbied. Dit is Gathering of Tweakers, je zult toch echt zelf iets meer moeite moeten doen. Hier is GoT niet voor bedoeld.
Succes
Zie ook de OH FAQ:
En de beste prijs/kwaliteit systemen? Even wat reviews lezen en kijken welke winkel het systeem als goedkoopste aanbied. Dit is Gathering of Tweakers, je zult toch echt zelf iets meer moeite moeten doen. Hier is GoT niet voor bedoeld.
Succes
Zie ook de OH FAQ:
Als laatste gaan ook de topics als Wat moet ik kopen? en Is dit een goede configuratie? op slot. Natuurlijk mag je altijd vragen wat de Tweaker een beter stuk hardware vindt, maar verwacht niet dat wij je hele PC gaan samenstellen.
Ik verwachte ook meer welke winkel het goedkoopste systemen aan bied....niet dat jullie een heel systeem samen gaan stellen !!
maar toch bedankt !
I reject your reality and substitute my own!
Verwijderd
Wij verwachten dat je dat zelf wel kunt uitzoekenAls laatste gaan ook de topics als Wat moet ik kopen? en Is dit een goede configuratie? op slot. Natuurlijk mag je altijd vragen wat de Tweaker een beter stuk hardware vindt, maar verwacht niet dat wij je hele PC gaan samenstellen.
[tipdieeigenlijknietmag]
informatique
[/tipdieeigenlijknietmag]
informatique
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
Misschien is garantie wel net zo belangrijk 
Heb je dadelijk een spotgoedkope PC, gaat er iets stuk binnen een maand ...
Wordt het alsnog een duur grapje als de verkoper/TD zegt :"Sorry, mijnheer. Daar kunnen we niet aan beginnen. Misschien heeft u zelf wel, enz, enz"
Heb je dadelijk een spotgoedkope PC, gaat er iets stuk binnen een maand ...
Wordt het alsnog een duur grapje als de verkoper/TD zegt :"Sorry, mijnheer. Daar kunnen we niet aan beginnen. Misschien heeft u zelf wel, enz, enz"
Die is zeker NIET de goedkoopste.[tipdieeigenlijknietmag]
Informa.....
[magniet]
Bij bedrijven als Dynabyte, Vobis, Megapool enzo word je afgezet voor ouwe troep
Heb zelf goede ervaringen met Informatique, maar dat had je al wel in de ShopSurvey kunnen vinden. Makkelijk.
[/magniet]
Mail me ff je adres , kan ik je een offerte opsturen 
Misschien is het wat voor je.
Verwijderd
Vergeet de factuur niet te voorzien van een BTW -en KvKnummer, aangezien het om een pc-privé project gaatseninha schreef op 24 oktober 2002 @ 09:33:
Mail me ff je adres , kan ik je een offerte opsturen
Mjah, pricewatch en shopsurvey dus..
(beiden te vinden op www.tweakers.net )
(beiden te vinden op www.tweakers.net )
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()